عصر توریسم: در سخت افزاری كه روی سیتسم نصب می شود مثل پرینتر ، اسكنر ، كارت صدا ، كارت گرافیك ، و… به صورت اتوماتیك توسط سیستم قابل شناسایی نیستند و به درایور نیاز دارند.

سایت درایور چی سایت تخصصی دانلود درایور می باشد ، درایور  کلیه سخت افزار های موجود را می توانید از سایت درایور چی دانلود نمایید .

درایور چیست

توضیحاتی که در مورد درایور می توان داد بسیار جامع است و تعریف های گوناگونی دارد ، اما تصمیم گرفتم توضیحات کاملا گویایی در مورد درایور بدهم  ،

تعریف درایور در یک جمله

درایور نرم افزاری است که باعث می شود سیستم سخت افزار هارا شناسایی کند و بتوان از آن ها استفاده کرد.

توضیحات کافی:

در سخت افزاری که روی سیتسم نصب می شود مثل پرینتر ، اسکنر ، کارت صدا ، کارت گرافیک ، و… به صورت اتوماتیک توسط سیستم قابل شناسایی نیستند و سیستم نمی تواند تشخیص دهد که چه سخت افزاری روی سیستم نصب شده است . بنابراین سازندگان آن سخت افزار ها را مجبور کرده است تا اطلاعات سخت افزاری خودشان را را برنامه نویسی کرده و داخل یک فایل و سی دی بریزند که به آن فایل درایور می گویند .

به عبارتی درایور فایل نصبی یک سخت افزار بر روی سیستم است ، به طور مثال وقتی شما یک پرینتر میخرید در جعبه پرینتر یک سی دی درایور همان پرینتر را می بینید که برای استفاده از پرینتر مربوطه مجبور هستید آن سی دی را نصب کنید ، آن سی دی همان فایل درایور پرینتر شماست   که بر روی سی دی ریخته شده است .

نکته مهم : اگر سی دی پرینتر و یا هر سخت افزار دیگری که داشتیم را گم کردیم چکار باید بکنیم ؟

خب جواب سوال شما هدف ماست . سایت درایورچی برای همین موضوع ساخته شده است ، یک روزی دنبال یک سی دی درایور برای خودم میگشتم و از انجایی که هیچ سایت ایرانی ای را ندیدم که در این موضوع به صورت مرتب فعالیت کرده باشد ، تصمیم گرفتم در این موضوع فعالیت مرتبی داشته باشم .

در سایت درایور چی درایور تمامی دستگاه های مختلف قرار گرفته است  و شما عزیزان به راحتی می توانید درایور هر دستگاهی را که دارید در این سایت پیدا کرده و دانلود نمایید .

نکته مهم : در بازار امروزی ایران و با تحریم های موجود و هجم بالای اکثر درایور ها ، یک سایتی که بتواند تمامی درایور هارا درون خود قرار دهد باید هزینه بسیار زیادی انجام دهد ، سیاست ما اصلا تبلیغات نیست و از تبلیفات هیچ در آمدی نداریم و نخواهیم داشت ، به خاطر همین موضوع بخشی از درایور های سایت به صورت پولی است که البته و صد البته این هزینه به خود سایت و خرید هاست و قدرتمند تر کردن سایت باز می گردد  .

 در سایت درایور چی ، کلیه برند های معتبر دنیا پشتیبانی می شود ، کلیه درایور های برند های معتبر دنیا در آن وجود دارد برند هایی مثل کانن –اپسون – اچ پی – ایسوس – پاناسونیک – سامسونگ – دل – ایسر – لنووو…

سایت درایور چی شامل چندین بخش می شود .  که بخش های مختلف را در زیر ذکر می نماییم .

دانلود درایور کانن

کلیه درایور های برند معتبر کانن در تمامی دستگاه های پرینتر ، اسکنر ، دوربین ، دستگاه کپی و فکس در این بخش قرار دارد .  بخش دانلود درایور کانن شامل بخش های مختلفی است که شامل دسته بندی محصولات کانن می باشد . مهم ترین بخش محصولات کانن بخش دانلود درایور پرینترهای کانن می باشد

دانلود درایور اپسون

کلیه درایورهای محصولات با کیفیت اپسون را در این بخش قرار داده ایم و شما کاربران عزیز می توانید به راحتی نام مدل خود را وارد نموده و درایور مورد نظرتان را وارد کنید

دانلود درایور اچ پی

در سایت درایور چی یک بخش برای درایور های اچ پی در نظر گرفته شده است که در آن بخش همه درایورهای اچ پی دیده می شود

دانلود درایور پاناسونیک

شرکت پاناسونیک که یکی از برند های معتبر در دنیاست با استفاده از این بخش می تواند کلیه درایور های محصولات پاناسونیک را در این بخش به فروش برساند

دانلود درایور سامسونگ

یکی از مهمترین بخش های سایت درایور چی دانلود درایور سامسونگ می باشد که کلیه درایورهای دستگاه های سامسونگ به ویژه دانلود درایور پرینترهای سامسونگ را در سایت قرار داده ایم .

تمامی درایورهایی که در سایت درایورچی قرار گرفته است با پشتیبانی کامل سایت درایور چی می باشد .

و…..

کلاس های تخصصی شطرنج در مدرسه شطرنج تهران

مدرسه شطرنج پارس تخصصی ترین مدرسه شطرنج در تهران در زمینه های  آموزشی شطرنج فعالیت های بسیار زیادی دارد کلاس های آموزشی مدرسه شطرنج تهران بسیار پیشرفته و با حضور اساتید برتر ایران برگزار می شود .

کلاس های خصوصی شطرنج در مدرسه شطرنج تهران بسیار پیشرفته و با جدید ترین روش های آموزشی شطرنج برگزار می شود .

سطح کلاس ها از مقدماتی تا پیشرفته می باشد .

اگر کودکان شما اصلا شطرنج بلد نیستند نگران نباشید . در مدرسه شطرنج تهران کلاس های مقدماتی از صفر و از حرکت مهره ها آموزش داده می شود . بسیار سریع با کمترین زمان کودکان شما به سطح بالای آموزشی خواهند رسید  و بسیار سریع در مسابقات معتبر فدراسیون شطرنج شرکت خواهند کرد .

کلاس های عمومی شطرنج در تمامی مناطق تهران برگزار می شود و نزدیکترین باشگاه شطرنج به شما که زیر نظر مدرسه شطرنج تهران فعالیت می نماید . به شما معرفی خواهد شد .

کلاس های عمومی شطرنج در منزل و در باشگاه شطرنج برگزار می شود . دوستانی که نمیتوانند کلاس های خصوصی شطرنج را در منزل بزگزار کنند می توانند کلاس خصوصی در باشگاه فعالیت نمایند

کلاس های عمومی شطرنج از 3 نفر تا 15 نفر می باشد . که زیر نظر مربیان بسیار خوب و مجرب در باشگاه شطرنج برگزار می شود .

شما عزیزان در صورت نیاز داشتن به توضیحات بیشتر با شماره های 09197727367 و یا 09352698798

تماس حاصل فرمایید.