به گزارش عصر توریسم ایسنا/البرز معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: مفصل پروژه ادامه همت به جاده چالوس تا 10 اسفند تمام می شود و با این اوصاف بنظر می رسد مسافران نوروزی بتوانند از اواخر اسفند از این مسیر تردد داشته باشند.
محمدباقر نوبخت در نشست بررسی مشكلات و موانع پروژه ادامه آزادراه همت به البرز كه سه شنبه یكم بهمن در كرج برگزار شد، اظهار داشت: در آخرین بازدیدی كه در اواخر خردادماه از آزادراه تهران- شمال و آزاد راه همت- شمال صورت گرفت؛ برآورد شد كه تا آخر سال جاری این دو مسیر تكمیل و زیربار ترافیك برود.
به گزارش عصر توریسم به نقل از ایسنا، وی افزود: آماده هستیم آزادراه تهران- شمال را در روزهای الله دهه فجر و ادامه همت را نیز چند هفته بعدتر به بهره برداری برسانیم.
نوبخت درباب آخرین وضعیت پروژه همت توضیح داد: دولت به تمام تعهدات خود درباب تامین منابع مالی مورد نیاز برای تكمیل این پروژه عمل كرده است.
وی اشاره كرد: برای بهره برداری ازآن حدود ۲۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است كه بنا شده ۱۵ میلیارد آن ظرف امروز تا فردا تامین گردد.
وی اضافه كرد: برای تامین روشنایی این مسیر باید تیرهای برق را نصب نماییم و خوشبختانه پایلوت این سازه ها آماده است و تیرها هم به زودی نصب می شود.
وی افزود: قول داده شده تا ۱۵ اسفند همه تیرهای این مسیر نصب و روشن شود.
این مسئول افزود: هشت متر از تونل بخش جنوبی ادامه پروژه همت ریزش كرده كه استواری سازی آن تا ۱۰ اسفندماه تمام می شود.
نوبخت افزود: مفصل پروژه ادامه همت به جاده چالوس هم تا ۱۰ اسفند تمام می شود و با این اوصاف بنظر می رسد مسافران نوروزی بتوانند از اواخر اسفند از این مسیر تردد داشته باشند.
وی اظهار نمود: با توجه به این كه افراد زیادی از تكمیل پروژه ادامه همت بهره مند می شوند حتی اگر بتوانیم یك روز زودتر از موعد پیش بینی شده آنرا به پایان برسانیم موفقیت شمرده می شود.

منبع:

دسته‌ها: توریسم