عصر توریسم: نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تا روز شنبه در تهران برپا است، محلی كه می توان ایران را در زمانی كوتاه دید.
به گزارش عصر توریسم به نقل از ایسنا، نمایشگاه با وجود كاستی ها و معایبی كه دارد، فرصتی است برای ایرانگردی كوتاه در تهران. در عین حالی كه همزمان می توان در جریان تنوع محصولات صنایع دستی كشور قرار گرفت و خرید كرد و با لباس متنوع و رنگارنگ اقوام ایرانی آشنا شد و طعم خوراك ها و نوشیدنی های محلی را چشید و با گروه های موسیقی محلی و آهنگ حركات آنها همراه شد، این امكان را در اختیار گذاشته تا برای سفر در تعطیلات نوروز برنامه ریزی كرد و با اقامتگاه های بومی و روستایی و قیمت ها و خدمات آنها بیشتر آشنا شد.
این نمایشگاه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شده كه دسترسی به سالن های صنایع دستی و گردشگری آن از خیابان سئول و درهای جنوبی نمایشگاه راحت تر است. ساعت كار نمایشگاه از ۹ بامداد تا ۱۷ عصر بوده كه در ایام پنجشنبه و جمعه یك ساعت بیشتر شده و تا ۱۸ ادامه دارد.
ورودیه نمایشگاه برای هر نفر ۲ هزار تومان تعیین شده كه در ازای آن كارت هویتی با اعتبار یك روز، صادر می شود كه با آن از درهای مختلف نمایشگاه می توان تردد كرد؛ البته ازدحام جمعیت بازدیدكننده در ایام پایانی هفته، گیت های صادركننده كارت بلیت ها را با صف همراه كرده كه سبب معطلی و ناراحتی برخی بازدیدكنندگان هم شده است.
در مجموعه نمایشگاه بین المللی، سالن هایی به طلا و جواهرسازی نیز اختصاص داده شده كه ارتباطی به نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی ندارد. سالن های اختصاص داده شده به این نمایشگاه ۶، ۷، ۱۸، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۳۸، ۳۸A، ۳۸B، ۴۰، ۴۱، ۴۴A و ۴۴B است كه بیشتر در بخش جنوب غربی و جنوبی این مجموعه قرار دارند و محصولات صنایع دستی و خدمات گردشگری ادغام شده، در هر یك از آنها عرضه شده است.
كادرهای آبی محل سالن های نمایشگاه و گردشگری را نشان میدهد

منبع: