شركت اپل یك شركت چند ملیتی آمریكایی است كه در زمینه طراحی و ساخت لوازم الكترونیكی مصرفی و نرم‌افزار كامپیوتر فعالیت می‌كند.

نمایندگی رسمی تعمیرات اپل – آیفون
در خدمت شماست

 

مرکز تعمیرات تخصصی اپل

عیب یابی و اعلام هزینه ، استفاده از تجهیزات حرفه ای و قطعات اورجینال کارخانه اپل در تعمیرات.

برای مشتریان دائمی و دارای کارت اشتراک تعمیرگاه و همسایگان به صورت رایگان ارسال می گردد.

قطعات تعویض شده و تعمیرات انجام شده روی دیوایس های اپل تا 3 ماه بعد از تعمیرات گارانتی می شود.

 

تعمیرات آیفون

نمایندگی تعمیرات اپل نمایندگی تعمیرات گوشی هوشمند اپل نمایندگی تعمیرات آی پد اپل تعمیرات تخصصی گوشی هوشمند ، موبایل و فبلت از برند APPLE توسط تعمیرکاران متخصص و مجرب عیب یابی و اعلام هزینه منصفانه تعمیر در کمترین زماندر صورت تعویض قطعات از قطعات اصلی کمپانی اپل استفاده می شود.

آشنایی با اپل

شرکت اَپل (به انگلیسی: .Apple Inc ) یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در زمینهٔ طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی و نرم‌افزار کامپیوتر فعالیت می‌کند. این شرکت ابتدا با نام شرکت کامپیوتری اپل در شهر مرکز تعمیرات اپل : کوپرتینو در ایالت کالیفورنیا، واقع در دره سیلیکون کشور آمریکا تاسیس شد. این شرکت در دهه‌ٔ هفتاد میلادی با معرفی ریزرایانه‌های اپل ۱، اپل ۲، اپل ۳ و پس از آن مکینتاش به بازار به آغاز و گسترش نوعی رایانه شخصی کمک فراوانی نمود. خطوط تولید هسته‌ای اپل، شامل آی فون، دستگاه پخش موسیقی آی پاد، کامپیوترهای مکینتاش و مک بوک‌های اپ است. کمپانی اپل در یکم آوریل ۱۹۷۶ با دوستی استیو وزنیاک ۲۱ ساله مهندس کامپیوتر و استیو جابز ۱۶ ساله راه اندازی شد. اپل در سال ۲۰۱۱، با درآمد سالانه بیش از ۶۰ میلیارد دلار به عنوان بزرگترین شرکت فناوری و با رسیدن به ارزش ۶۲۱ میلیارد دلار با ارزش‌ترین شرکت در طول تاریخ در جهان شناخته شد.