عصر توریسم: این چتروم ثبت شده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد و از نظر امنیت در كنار بزرگترین چت روم های فارسی و سایت های دوست یابی قرار گرفته است.

چت روم نازی چت بزرگترین چت روم ایرانی می باشد که از سال 90 کار خود را در عرصه چت روم شروع کرده و یکی از بزرگترین سایت های دوست یابی در کنار باران چت ناز چت میهن چت و سایر چت ایرانی می باشد که منطبق با قوانین چت روم های ایرانی به فعالیت خود ادامه می دهد در این چت روم نظارت به صورت بیست وچهار ساعته انجام میشود و مدیریت چت اماده خدمت رسانی به کاربران عزیز می باشد.

همچنین این چتروم  ثبت شده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد و از نظر امنیت در کنار بزرگترین چت روم های فارسی و سایت های دوست یابی قرار گرفته است.

چت روم,چت,نازی چت,ناز چت,میهن چت,چت روم باران,چت روم فارسی,چت فارسی,عسل چت,چتروم,دوستیابی,باران چت,چتروم بزرگ ایرانی,چت اسان,اسان چت,چت روم بدون عضویت,چت روم انلاین,سایت چت,برنامه چت,گروه چت,چت گروهی,ققنوس چت,چت روم شلوغ,شلوغ چت

چت روم فارسی نازی چت همچنین چت روم ایرانی می باشد که شهروندان کشور های جهان نیز میتوانند در سایت و برنامه نازی چت عضو شوند چت روم فارسی زبانان شلاهاوغ ترین  سایت چت روم در حال حاظر می باشد.

خیلی برایمان جای سوال بود که تاریخچه پدید امدن چت روم ها چگونه بود ؟ اولین چت برخط با نام تاکوماتیک توسط دوج برون و داوید آ ولی در سال ۱۹۷۴ بر روی سیستم پلاتو در دانشگاه ایلینوی در طراحی شد. اربانا شمپین

این سیستم تا اواسط دهه ۱۹۸۰ میلادی در میان کاربرهای پلاتو بسیار استفاده می شد و تا ۵ کاربر به صورت همزمان می‌توانستند بر روی آن فعالیت کنند.

لازم به ذکر هست که در ایران چت روم ها بعد از اتاق های یاهو به وجود امدند ابتدا با وارد بازار رقابت شدند . سیستم های برنامه نویسی  تحت جاوا سپس با سیستم پی اچ پی امروزه متداول ترین چت روم های ایرانی چتروم که رواج دارد بازبان پی اچ پی نوشته شده و عرضه شده اند.

چت روم‌ ها به مرور زمان پیشرفته تر شدند و از آن چت روم‌ های ابتدایی و ساده تبدیل شدن به چت روم‌ هایی با امکانات زیاد که فراتر از چت کردن هستند.چت‌روم‌ ها این امکان را به شما می‌دهند که به صورت ناشناس وارد چت شوید بدون اینکه از شما شماره تلفن یا ایمیل بخواند شما میتوانید به صورت ناشناس با افرادی از سرتاسر دنیا چت و تبادل نظر کنید.