به گزارش عصر توریسم مدیركل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اظهار داشت: لرستان همچنان در وضعیت آگهی شیوع ویروس كرونا قرار دارد و بنا بر این تا اطلاع ثانوی از ورود توریست به دریاچه گهر جلوگیری می شود.

به گزارش عصر توریسم به نقل از مهر، سید امین قاسمی امروز سه شنبه در سخنانی اظهار داشت: با توجه به این که لرستان همچنان در وضعیت آگهی شیوع ویروس کرونا قرار دارد و بمنظور حفظ سلامتی مردم، تا اطلاع ثانوی از ورود توریست به دریاچه گهر ممانعت می شود.
وی با اشاره به اینکه تمامی ورودی های منتهی به دریاچه گهر مسدود است، گفت: با هماهنگی اداره کل حفاظت محیط زیست استان از ورود گردشگران به دریاچه جلوگیری خواهد شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان برگزاری هر گونه چادر و کمپ را در کنار دریاچه ممنوع دانست و اضافه کرد: با دفاتر و آژانس های گردشگری که مبادرت به برگزاری تورهای غیر مجاز به دریاچه کنند برابر قانون برخورد جدی خواهد شد.
قاسمی بیان کرد: هر ساله از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور علاقه مندان به دریاچه زیبای گهر می توانند از این منطقه بازدید کنند که امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن لرستان در میان استان های در وضعیت آگهی ورود به دریاچه تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.

منبع: