مدیركل جدید بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می گوید: تورهای آشناسازی تلاشی برای توزیع سفر ایمن و هوشمند در دوران همزیستی با كرونا است و ظرفیت های گردشگری هر استان با هدف مدیریت سفر، تحریك تقاضا و اعتمادسازی معرفی می شود.
به گزارش عصر توریسم به نقل از ایسنا محمد قاسمی که حدود یک هفته پیش بعد از استعفای محمدابراهیم لاریجانی از مدیرکلی اداره بازاریابی و تبلیغات گردشگری به این سمت انتخاب شد، در اولین اظهارنظر به مبحث تورهای آشناسازی پرداخت که اتفاقا با نقدهایی همراه بوده است. مدیرکل جدید بازاریابی و تبلیغات گردشگری می گوید: این برنامه در جهت اجرای منویات وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص ترویج «گردشگری داخلی در همزیستی با کرونا» با هدف ایجاد نشاط اجتماعی از یک سو و رونق بخشی به کسب و کارهای در رابطه با صنعت توریسم و اشتغال مربوطه از طرفی است.
وی اضافه می کند: معاونت گردشگری در چارچوب طرح ضربتی «تحریک و مدیریت تقاضای سفرهای داخلی در دوران کرونا»، تور آشناسازی فعالان عرصه فضای مجازی گردشگری، اصحاب رسانه، تورگرادانان و دفاتر خدمات مسافرتی، افراد تاثیر­گذار و گروه ­های مرجع کشور برای معرفی و شناساندن ظرفیت ها و توانمندی های گردشگری استان ها را با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و با همکاری ادارات کل تابعه در دستور کار قرار داده است.
بنا بر گزارش روابط عمومی معاونت گردشگری به نقل از مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری، الان تورهای آشناسازی استان های قزوین، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، مازندران، تهران، البرز، قم، گیلان، همدان و زنجان در حال برنامه ریزی و اجرا است که بعضی از آنها به کار خود آخر داده اند.