به گزارش عصر توریسم رئیس اوقاف شهرستان ری درباره آخرین وضعیت هم سطح سازی قبور امامزاده عبدالله(ع) شهرری اظهار داشت: ما تمام توان خویش را برای هم سطح سازی گذاشته ایم و تا ایام شهادت حضرت زهرا(س) این پروژه با كار جهادی به اتمام می رسد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی صادقی در گفتگو با ایسنا، با بیان این خبر كه اداره اوقاف شهرستان ری در امامزاده عبدالله(ع) تمام توان خویش را برای هم سطح سازی قبور امامزاده گذاشته ایم اظهار نمود: اولویت اداره اوقاف شهرری هم سطح سازی امامزاده عبدالله(ع) است.

وی از اتمام پروژه هم سطح سازی تا ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اطلاع داد و اظهار داشت: هدف ما اتمام پروژه، سنگ فرش كردن و سامان دادن به مقبره های موجود در امامزاده عبدالله است. قرار بود تا عید نوروز این پروژه هم سطح سازی كامل شود اما با تغییر مدیریت و همت حجت الاسلام منصوری و كار جهادی، این هم سان سازی را به آخر می رسانیم.

صادقی ترجیح داد درباره طرح ” قطعه ای ویژه مشاهیر هنری و فرهنگی فقید كشور در آستان امامزاده عبدالله ” كه مدیر آستان پیشنهاد آنرا داده است، هم اكنون صحبتی نكند.

حجت الاسلام منصوری، مدیریت آستان امامزاده عبدالله اعلام كرده است «به زودی قطعه ویژه مشاهیر هنری و فرهنگی فقید كشور در آستان امامزاده عبدالله تهران شكل می گیرد» این در شرایطی است كه قبل از این در زمان اجرایی شدن طرح هم سطح سازی قبور امامزاده، متولیان میراث فرهنگی استان تهران با توقف پروژه اعلام نمودند این كار باید با نظارت كامل این نهاد فرهنگی صورت گیرد. حتی تاكید شد طرح ساماندهی مقبره های خانوادگی در این امامزاده تاریخی باید توسط میراث فرهنگی تایید گردد.

دسته‌ها: توریسم