به گزارش عصر توریسم دبیر انجمن صنفی شركت های هواپیمایی از كاهش ۱۴ درصدی قیمت بلیت هواپیما در جدول جدید پروازهای داخلی نسبت به جدول نرخ مسیرهای پروازی در آذر ۹۷ اطلاع داد.

به گزارش عصر توریسم به نقل از انجمن شركت های هواپیمایی، مقصود اسعدی سامانی درباره جدول نرخ پروازهای داخلی كه از ۲۱ شهریور اجرایی شده است، اظهار داشت: بر مبنای بررسی های انجام شده، قیمت های جدید پروازهای داخلی در مقایسه با نرخ های آذر ماه گذشته در ۶۰ مسیر پروازی پرتردد، حدود ۱۴ درصد كاهش یافته است.
وی با اشاره به این كه شركت های هواپیمایی به نرخ های جدید پایبند بوده و آنرا رعایت می كنند، خاطرنشان كرد: انجمن شركت های هواپیمایی ۱۶ سایت فروش بلیت هواپیما را كه نرخ های آنها بالاتر از نرخ های اعلامی ایرلاین ها بوده به سازمان هواپیمایی كشوری معرفی كرده است.
وی با یادآوری این كه سازمان هواپیمایی كشوری هم این سایت ها را برای برخورد قانونی به قوه قضاییه معرفی كرده است درباره وضعیت ایرلاین ها اظهار داشت: شركت های هواپیمایی در شرایط سختی به سر می برند و فعالیت در این وضعیت برای آنها دشوار است.
دبیر انجمن شركت های هواپیمایی با بیان این كه در این شرایط تامین قطعه و موتور برای ایرلاین ها خیلی سخت است، اضافه كرد: با آن كه مبالغ مربوط به خرید قطعات و موتور توسط شركت های هواپیمایی پرداخت شده، اما امكان ورود آنها به كشور وجود ندارد.

دسته‌ها: توریسم