به گزارش عصر توریسم نماینده میاندوآب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت که از همه مردم خواهش می کنم مقداری دیگر تحمل کرده و از سفر کردن بخصوص در تعطیلات پیش رو پرهیز کنند.
حسن همتی در گفتگو با ایسنا اظهار نمود: قبل از آنکه به مردم برای رعایت پروتکلهای بهداشتی سفارش نماییم باید حال و روز آنها را درک نماییم. خیلی از مشاغل در روزهای انتشار کرونا نابود و یا تضعیف شده و دولت هم کمکی به آنها نکرده است.
وی ادامه داد: مدام نباید مشاغل را تعطیل کرده و یا از آنها بخواهیم دستورات را عمل کنند. فارغ از این که عمل به پروتکلهای بهداشتی و رعایت آن ضروریست اما باید به مردم یعنی اصناف و بخصوص قشر ضعیف کمک گردد تا آنها گرفتار مشکل در این دوران نشوند. از این لحاظ اقدامات دولت مورد انتقاد است.
این نماینده مجلس با تاکید مجدد بر ضرورت رعایت پروتکلهای بهداشتی اظهار داشت که باید دولت به فکر اقشار کم درآمد و آن دسته از افراد جامعه باشد که کارشان را به علت کرونا از دست داده و یا ضربه دیده اند.
همتی همینطور ضمن اشاره به تعطیلات عید فطر اظهار داشت: از همه مردم خواهش می کنم که برای آنکه باردیگر وارد پیک کرونا نشویم مقداری دیگر تحمل کرده و از سفر کردن پرهیز کنند چون با این کار نه تنها جان خود بلکه جان سایر هم وطنان را هم به خطر می اندازند. از مردم می خواهم مثل گذشته از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

منبع:

دسته‌ها: توریسم