عصر توریسم: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اظهار داشت: اولین طرح گردشگری کشاورزی استان (اگروتوریسم) امروز پنجشنبه با حجم سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومان بهره برداری شد.
به گزارش عصر توریسم به نقل از ایرنا سیدامین قاسمی در حاشیه بهره برداری از ۳۳طرح میراث فرهنگی و گردشگری در لرستان از طرق ویدیو کنفرانس و با دستور رئیس جمهوری اضافه کرد: از این مجموع ۲ مورد طرح گردشگریست.
وی افزود: اولین طرح گردشگری کشاورزی مجتمع “فجر صفا” در خرم آباد با اعتبار یک هزار میلیارد تومان و اولین مرحله مجتمع گردشگری تجاری تفریحی “دیپلمات سنتر” بروجرد با اعتبار بیش از ۳۰۰میلیارد تومان افتتاح شدند.
وی گفت: همین طور ۳۱ طرح مرمتی باشگاه افسران، تعدادی پل و بنای تاریخی با اعتبار بیش از ۲۸ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
قاسمی اشاره کرد: در مجموع یک هزار و ۳۲۸ میلیارد تومان در این طرح ها سرمایه گذاری شده و ظرفیت اشتغالزایی آنها ۵۰۰ نفر است.
بهره برداری از ۵۲۶ طرح ملی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در کشور با ارزش سرمایه گذاری۲ هزار و ۵۳۷ میلیارد تومان امروز پنجشنبه با فرمان رئیس جمهور و بوسیله ویدئوکنفرانس شروع شد.

منبع: