کیش منطقه ای زیبا، توریست پذیر و جذاب است و به همین دلیل با خرید تور کیش از این آژانس مسافرتی ضمن رزرو یک تور باکیفیت و مطمئن، 300 هزار تومان در خرید بلیت مجموعه تفریحات کیش تخفیف بگیرید.
شما هم به دنبال رزرو تور کیش با امکانات و یا خدمات ویژه هستید؟ نهال گشت یک هدیه ویژه برای همسفران تور کیش خود در نظر گرفته است. با خرید تور کیش از این آژانس مسافرتی ضمن رزرو یک تور باکیفیت و مطمئن، ۳۰۰ هزار تومان در خرید بلیت مجموعه تفریحات کیش تخفیف بگیرید. البته این تخفیف فقط مربوط به تورهای استاندارد نبوده و با خرید تور لحظه آخری کیش و یا تور ارزان کیش نیز این هدیه را از نهال گشت دریافت خواهید کرد. این تنها مزیت خرید تور از نهال گشت نیست. با ما همراه باشید. تا در ادامه با مزایای تورهای کیش نهال گشت بیشتر آشنا شویم.
تجربه آب وهوای بهاری کیش در فصول سرد سال جزیره کیش یکی از مناطق گرمسیری جنوب کشورمان است که در بیشتر ایام سال و خصوصاً در بهار و تابستان آب و هوایی بسیار گرم دارد. از همین رو اغلب مسافران جزیره، پاییز و زمستان را برای رزرو تور کیش انتخاب می کنند، چونکه هوای جزیره کیش در این ایام خنک و دلپذیر است. البته به اندازه ای که دمای جزیره کم شود، قیمت تور کیش در زمستان افزایش خواهد یافت، بطوریکه در زمستان پرواز کیش تا ۵۰ درصد و هتل های کیش تا ۱۰۰ درصد گران خواهد می شود.
همه چیز به خود شما بستگی دارد اگر سفر در ماه های نیمه دوم سال برای شما مناسب تر است و مشکلی با شلوغی و قیمت بالای تور کیش ندارید، در پاییز و زمستان به کیش سفر کنید. اما اگر تهیه تور ارزان کیش برای شما اولویت دارد. در بهار و تابستان به کیش سفر کنید.

در نوروز قید تور ارزان کیش را بزنید! پیک سالانه سفر به کیش در روزهای نوروز است. هوای معتدل جزیره، همین طور تعطیلات نسبتاً نوروز خیلی از افراد را مجاب می کند تا نوروز را برای سفر به کیش انتخاب کنند. ظرفیت تور کیش در نوروز به سرعت تکمیل می شود. بدین جهت نباید به رزرو یک تور ارزان کیش باکیفیت در این ایام فکر کنید. در صورت پیدا کردن یک تور کیش ارزان نوروزی هم حتما کمی در مورد کیفیت آن تامل کنید.
لحظه آخری کیش نوروزی، یک سوزن در انبار کاه همانطور که گفتیم ظرفیت تورهای کیش نوروز به سرعت پر می شود. بدین جهت یافتن یک تور لحظه آخری کیش کیش در این ایام حدودا غیر امکان دارد. مگر این که یک یا چند مسافر به دلایلی تور خودرا کنسل کرده و یک یا چند صندلی هواپیما یا اتاق هتل را برای شما خالی کنند. بهتر است رزرو تور کیش را از یک ماه قبل انجام دهید. رزرو تور کیش در ایام منتهی به عید نوروز بمراتب مشکل تر از زمان های دیگر است و باید هزینه بیشتری را برای آن متقبل شوید.
گرمای هوا و سرد شدن بازار گردشگری کیش قیمت رزرو تور کیش در فصول بهار و تابستان شیب کاهشی دارد. میانگین دمای جزیره در تابستان به ۳۴ درجه سانتیگراد می رسد که دمای بالایی است و هر چه به ماه های گرم سال نزدیک تر می شویم، تعداد گردشگران ورودی به جزیره کاهش پیدا می کند. بدین جهت هتل ها برای جذب بیشتر مشتری، رزرو اتاق های خودرا با تخفیف بیشتری ارائه می دهند. در ایام گرم تابستان حتی می توانید تور لحظه آخری کیش را هم با تخفیفی چشم گیر رزرو کنید.
کدام تور برای شما مناسب تر است؟ هوایی یا زمینی؟ برای رزرو مناسب ترین تور کیش باید به عوامل مختلفی توجه کنید. از کدام شهر به کیش سفر می کنید؟ چقدر بودجه برای تور کیش در نظر گرفته اید؟ و یا چه زمانی را برای سفر به کیش در نظر گرفته اید؟ این ها همگی در انتخاب تور مؤثر هستند. قیمت تور هوایی گران تر است اما سریع و راحت است. در صورتیکه اگر به دنبال رزرو تور ارزان کیش هستید مسیر زمینی برای شما مناسب تر خواهد بود. اگر شهر شما پرواز مستقیم به کیش دارد و هزینه سفر هوایی برای شما قابل قبول است. تور هوایی مناسب ترین گزینه برای شما است. اما اگر به دنبال مدیریت مالی سفر هستید و یا از آن دسته افرادی هستید که از سفر زمینی لذت می برید تور ارزان کیش را انتخاب کنید.
تور کیش لحظه آخری از تهران در طول روز ده ها پرواز تهران به کیش، فرودگاه مهرآباد را به مقصد کیش ترک می کنند. بدین جهت شانس رزرو تور لحظه آخری کیش از تهران بیشتر از فرودگاه هایی است که در طول هفته یک یا ۲ پرواز به جزیره کیش دارند.

۳۰۰ هزار تومان هدیه نهال گشت نهال گشت در مشارکت با سایر دست اندرکاران حوزه گردشگری، علاوه بر تور مجموعه ای از تفریحات را بوسیله لیدر مرتبط به مشتریان ارائه می دهد. با خرید این خدمات تفریحی در مجموع از ۳۰۰ هزار تومان تخفیف ویژه نهال گشت برخوردار می شوید. اگر هنوز تمامی سوالات و ابهامات شما درباره رزرو تور کیش رفع نشده، با شماره ۰۲۶۳۳۱۴۳ تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان آژانس مسافرتی نهال گشت بهره مند شوید.
م. خ

دسته‌ها: توریسم