عصر توریسم: عصر توریسم: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز اولین دوره جشنواره «کهن دیارمان» را ویژه دانشجویان سراسر کشور برگزار می نماید.
به گزارش عصر توریسم به نقل از ایسنا، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز اولین دوره جشنواره «کهن دیارمان» را در امتداد تقویت هویت اصیل «ایرانی ـ اسلامی» و استفاده از ظرفیت های دانشجویان در راستای ارتقای فرهنگ گردشگری و حفظ و معرفی میراث فرهنگی اولین دوره جشنواره «کهن دیارمان» را برگزار می نماید.
در این جشنواره دانشجویان شرکت کننده، می توانند در آثار خود ضمن معرفی یک مکان تاریخی، اثر ملّی یا جاذبه گردشگری، با بیان قدمت و دیرینگی آن اثر پیشنهاداتی که متضمن حفظ و نگهداری و توسعه پایدار آثار فرهنگی و گردشگری کشورمان است را نیز ارائه نمایند.
علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند در دو قالب عکس و فیلم در محورهای جشنواره همچون آداب، رسوم و فرهنگ مردم ایرانی، اقامتگاه های بوم گردی، مناطق گردشگری، آثار و ابنیه تاریخی و طبیعی و بازی ها، سوغات، غذاهای محلی و صنایع دستی شرکت نمایند. توضیح اینکه محتواهای ارسالی به جشنواره باید از اماکن، آثار ملّی و جاذبه های گردشگری استانهای البرز، تهران و قزوین باشد.
مهلت ارسال آثار تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ تعیین شده است و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی به آدرس farhangi-jalborz.acecr.ac.ir مراجعه یا با شماره تلفن های ۰۹۳۸۸۱۲۴۰۲۸ و ۰۲۶۳۴۵۰۵۱۵۱ تماس بگیرند.

منبع: