به گزارش عصر توریسم، یک عضو شورای اسلامی شهر تهران در مورد تخصیص بودجه سالانه به بعضی از «خانه موزه ها» در شهر تهران انتقاد نمود.
به گزارش عصر توریسم به نقل از ایسنا، حبیب کاشانی در جریان بررسی بودجه مناطق شهرداری تهران برای سال آینده نسبت به اختصاص بودجه به بعضی از خانه موزه ها انتقاد نمود و اظهار داشت: برخی گمان می کنند بودجه شهرداری تهران ارثیه پدرشان و یا مهریه مادرشان است.
وی ادامه داد: مردم با سختی عوارض را پرداخت می کنند. در یکی از مناطق مادر و پدر شهید چترشان را که پاره بود نشان می دادند و اعلام می کردند که برای عوارض پایدار شما برای جمع آوری زباله ها پول ندارند که انسان شرمنده می شود و ما برای تأمین این پول گلریزان کردیم.
کاشانی با اشاره به اینکه در این شرایط افرادی مانند انگل روی بودجه شهرداری تهران نشستند، اضافه کرد: سال هاست که سر این سفره نشسته اند اما چرا ماهی گرفتن را یاد نمی گیرند.
در ادامه این جلسه مهدی چمران ریاست شورای شهر تهران در واکنش به انتقاد کاشانی در مورد خانه موزه ها اظهار داشت: ایشان خانه موزه دکتر حسابی در منطقه یک را می گویند که پیش تر هم به من این مورد را اعلام نمودند.
کاشانی بار دیگر خطاب به ریاست شورای شهر تهران مدعی شد: «در این خانه موزه ها یادداشت ها را بر روی برگه های هشت گرمی با سربرگ طلایی می نویسند. برگه ای که رئیس جمهور هم روی آن نمی نویسد و به جهت اینکه این اعتبار را سالانه در بودجه شهرداری تهران قرار دهند برای فرزند من و شما هدیه در منزل ارسال می کنند.»

منبع:

دسته‌ها: توریسم