به گزارش عصر توریسم، اردبیل معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اظهار داشت: با عنایت به شرایط آب وهوایی استان اردبیل در عید نوروز، باید پیشگیری از اسکان مسافران نوروزی در مسیل ها و بستر رودخانه های سطح استان مورد توجه دستگاههای ارتباط داشته باشد.
سیدکمال الدین میرجعفریان ۱۹ اسفند در جلسه کمیته شهرداری ها و دهیاری های خدمات سفر استان اظهار نمود: با عنایت به جایگاه گردشگری استان اردبیل و حضور مسافران نوروزی در استان، تدابیر لازم در جهت استقبال و اسکان مسافران در عید نوروز ۱۴۰۳ توسط دستگاههای مربوط اتخاذ شده است.
وی ضمن اشاره به شرایط جوی آب وهوایی در نوروز، اضافه کرد: باید تدابیر لازم برای پیشگیری از اسکان مسافران در مسیل ها و بستر رودخانه ها در دستور کار باشد و دستگاههای مرتبط به این مورد توجه داشته و پیشبینی های آب وهوایی به شکل مستمر و مداوم بررسی شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: نیروهای راهنمایی و رانندگی استان اردبیل اولویت اصلی خویش را در ارتباط با رانندگان متخلف به صورت ارشادی در دستور کار داشته باشند ولی با رانندگان دارای تخلفات پرخطر برخوردهای قانونی لازم را انجام دهند.
میرجعفریان خاطرنشان کرد: با عنایت به ظرفیتهای گردشگری سرعین، تدابیر و اقدامات مورد نیاز در دستور کار است تا در ایام حضور مسافران در این شهر، مشکلات ترافیکی به حداقل کاهش پیدا کند و با مشخص شدن کمپ اسکان برای مسافران نوروزی در این شهر، از اسکان در سایر نقاط شهر پیشگیری شود.
وی بیان نمود: سرویسهای بهداشتی در جاده ها و شهر های استان اردبیل باید به شکل کامل و شبانه روزی فعال و در خدمت مسافران نوروزی باشد.

منبع:

دسته‌ها: توریسم