عصر توریسم: مدیركل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از ممنوعیت ورود تورهای گردشگری به همه مناطق و جاذبه های گردشگری این استان تا اطلاع ثانوی آگاهی داد.

به گزارش عصر توریسم به نقل از مهر، سید امین قاسمی امروز چهارشنبه در سخنانی اظهار داشت: برمبنای دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا، تمامی تورهای گردشگری از زمان اپیدمی شیوع ویروس کرونا در کشور تابحال تعطیل هستند.
وی با اشاره به تعطیلات اختتام ماه مبارک رمضان و احتمال ورود تورهای گردشگری به استان اشاره کرد: از ورود همه تورهای گردشگری بومی و غیر بومی به استان ممانعت به عمل خواهد آمد و این پیشگیری تا زمان از سرگیری فعالیت دفاتر مسافرتی- گردشگری و ابلاغ مجدد از طرف ستاد استانی مبارزه با کرونا ادامه خواهد داشت.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به اینکه وضعیت برخی از شهرهای استان از طرف ستاد مدیریت بیماری کرونا به صورت وضعیت قرمز اعلام شده اند، اشاره کرد: با هدف حفظ سلامتی مردم، تا اطلاع ثانوی ورود به همه مناطق گردشگری استان لرستان ممنوع می باشد.
قاسمی ضمن تاکید بر لزوم همکاری شهروندان در به حداقل رساندن مسافرت های غیرضروری گفت: هر شهروند بومی یا غیر بومی به هر نحوی به محدوده مناطق جاذبه های گردشگری ورود پیدا کنند با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهد شد و باید آگاه باشند که این ممانعت بمنظور حفظ سلامتی آنان اعمال می شود.
وی افزود: در این خصوص استثنایی وجود ندارد پس برگزاری هر گونه چادر و کمپ در حوالی مناطق گردشگری توسط هر ارگان، اشخاص بومی، محلی و یا گروه های ورزشی تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اظهار داشت: در شرایط کنونی کشور مقابله با ویروس کرونا بیش از هر چیزی برای همه سازمان ها اهمیت دارد و به یاری خداوند بعد از غلبه بر این ویروس منحوس، همچنان بهشت لرستان با آغوش باز پذیرای گردشگران عزیز خواهد بود.

منبع: