كفپوش های رولی همانطور كه از نامشان پیداست به صورت رول در دسترس بوده و به آسانی نصب می شوند. تایل یكی دیگر از انواع كفپوش است.

کفپوش

همانطور که از نام آن ها پیداست کفپوش ها نوعی پوشش برای کف هستند و انواع مختلفی دارند. هرکدام از انواع کفپوش با توجه به جنس و ویژگی هایی که دارند در محیط های مختلف قابل استفاده هستند. در دو دسته بندی کلی می توان کفپوش ها را به دو مدل کفپوش رول و کفپوش تایل محدود کرد. کفپوش های رولی همانطور که از نامشان پیداست به صورت رول در دسترس بوده و به آسانی نصب می شوند. از آنجا که ساختار اصلی کفپوش رول از جنس پلاستیک است، این محصول مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد به همین دلیل در محیط هایی مثل آشپزخانه، حمام و… که امکان نصب هر کفپوشی در آن وجود ندارد، از کفپوش رول می توان استفاده کرد. تایل یکی دیگر از انواع کفپوش است. برخلاف کفپوشهای رولی که به صورت یکدست و یک تکه در کف محیط نصب می شوند، این دسته از محصولات دارای قطعات جداگانه ای به نام تایل می باشند و نصب ساده ای مانند پارکت لمینت دارند. کفپوش های تایل عمدتا در اشکالی مربعی و در ابعادی یکسان تولید می شوند. در ادامه با انواع کفپوش ها و کاربرد آن ها در مراکز مختلف آشنا می شویم. ضمنا جهت مشاهده لیست قیمت کفپوش ، تصاویر محصولات و خرید آنلاین به متراژ دلخواه می توانید با مراجعه به وب سایت دیجی پالیزی از طریق پنل های ایجاد شده در کنار هر محصول اقدام به ثبت سفارش نمائید.

کفپوش بیمارستانی

 

بیمارستان ها مکان های پر ازدحام و طبیعتا پر ترددی هستند همچنین سرعت رفت و آمد به دلیل اورژانسی بودن برخی موارد بسیار بالاست بنابراین کفپوشی که در بیمارستان نصب می شود باید کاملا مقاوم در برابر حجم انبوهی از تردد روزانه باشد و همچنین سرعت بالای حرکت بر روی کفپوش باعث لیز خوردن افراد نشود. رعایت بهداشت در بیمارستان ها بسیار حائز اهمیت است. با توجه به این نکته کفپوش بیمارستانی باید طوری ساخته شود که امکان رشد باکتری و دیگر عوامل میکروب زا در آن وجود نداشته باشد. برای مثال کفپوش های بیمارستانی باید کاملا یکدست بوده و درزی نداشته باشند زیرا وجود درز، محلی برای تجمع میکروب هاست. همانطور که می دانید بیمارستان ها محیط های شادی نیستند و بعضا بسیاری از بیماران روز های زیادی را در این محیط سپری می کنند پس انتخاب طرح و رنگ کفپوش و البته دیوارها باید به شیوه ای باشد که کمی فضا را تلطیف کند، شادابی و تحرک به فضا ببخشد و در عین حال آرامش بخش و زیبا باشد. این موضوع در بخش های زنان و زایمان، بیماران سرطانی و همچنین بخش کودک و اطفال اهمیت بیشتری دارد. با توجه به ویژگی های فوق کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان بهترین کفپوش های بیمارستانی هستند. این کفپوش ها از نظر صامت کردن سر و صدا در محیط هم بسیار کاربردی هستند و در فضاهایی مانند بیمارستان که ایجاد آرامش و سکوت امری مهم تلقی می شود، گزینه بسیار مناسبی هستند. جهت مشاهده قیمت و خرید انواع کفپوش بیمارستانی می توانید از کالکشن ما در سایت دیجی پالیزی دیدن فرمائید.

کفپوش سالن ورزشی

 

کفپوش تاتامی، کفپوشی ایمن، استاندارد و انعطاف پذیر است و بیشتر در سالن های ورزشی رزمی و سالن های ایروبیک مورد استفاده قرار می گیرد. این کفپوش خاصیت ارتجاعی داشته و باعث حفظ ایمنی رزمی کاران در هنگام برخوردهای احتمالی با زمین می شود. کفپوش های تاتامی کاملا بهداشتی بوده و تمام تائیدیه ها و استانداردهای لازم جهت حفظ سلامتی ورزشکاران را دارد. کفپوش تاتامی در رنگ و طرح های متنوع همچنین ابعاد و ضخامت های متفاوتی تولید می شود. کفپوش هایی با ضخامت 25 و 30 میلی تر برای سالن های ایروبیک و کفپوش های تاتامی با ضخامت های 30 و 45 میلیمتر به عنوان کفپوش سالن ورزشی برای رزمی کاران مناسب هستند. روی سطح این کفپوش ها، عاج هایی جهت عدم سر خوردن شخص و همچنین جلوگیری از ایجاد خط و خش وجود دارد. این عاج ها در دو طرف کفپوش هستند و به این خاطر پس از استفاده مداوم از یک طرف کفپوش، می توان از سمت دیگر آن نیز استفاده کرد. کفپوش های تاتامی نوعی از کفپوش پازلی هستند. قطعات یا تایل ها به صورت پازل در هم قفل می شوند و نصب فوق العاده آسانی دارند. این کفپوش ضد آب بوده و به راحتی قابل شستشو هستند. و برای تمیز کردن کافیست پارچه یا طی نخی مرطوب را روی سطح کفپوش بکشید. جهت مشاهده انواع کفپوش تاتامی در طرح و رنگ های جذاب و متنوع، سایت دیجی پالیزی به عنوان مرجعی معتبر، مجموعه ای با کیفت از برترین برندهای تولیدکننده کفپوش های سالن ورزشی تاتامی را در اختیار علاقمندان و خریداران قرار داده است.

کفپوش پازلی، بهترین کفپوش اتاق کودک

 

در ابتدای این بخش به بررسی فوم EVA می پردازیم زیرا کفپوش پازلی از این نوع فوم ساخته می شود. EVA مخفف اتیلن وینیل استات بوده که نوعی پلیمر نرم و بادوام است. همچنین EVA ماده ای است که در آن از فلیپ فلاپ های رنگارنگی استفاده می شود. همچنین این پلیمر توانایی جذب آب را ندارد و از این نظر خیلی کاربردی است. یکی دیگر از ویژگی های کاربردی این فوم، جذب کردن سر و صدا به عنوان یک عایق صوتی مناسب می باشد. فوم ای وی آ نظافت آسانی دارد به هنگام نصب کفپوش های پازلی نیازی به چسب و میخ نیست زیرا این نوع از کفپوش ها به سبب وزنی که دارند به طور ثابت روی کف زمین قرار می گیرند.

مزایای استفاده از کفپوش پازلی:

–    برای آن هایی که به فضا های روشن علاقه دارند، کفپوش پازلی با یک رنگبندی و الگوی مناسب، یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش کف اتاق است.

–    سطح نرمی دارد و باعث کاهش خستگی کودکان می شود.

–    جهت افزایش ایمنی کودکان می توان از کفپوش پازلی استفاده کرد زیرا خاصیت ارتجاعی داشته و مانع آسیب دیدگی دست و پای کودکان می شود.

–    مناسب برای فصول سرد

–    نصب آسان و بدون نیاز به ابزار و نصاب

–    قیمت ایده آل و بسیار مقرون بصرفه

–    امکان ایجاد طرح هایی رنگارنگ و جذاب برای کودکان با استفاده از تایل های پازلی

با یک نتیجه گیری کلی در می یابیم که کفپوش پازلی، بهترین گزینه برای اتاق کودک است. پس وقت را هدر ندهید و همین حالا برای مشاهده انواع طرح و رنگ ها و خرید به سایت دیجی پالیزی مراجعه کنید.

 بهترین کفپوش برای حیاط مدرسه

 

کفپوش گرانول یکی از ملزومات کلیدی و اساسی در فضا های آموزشی است. مسلما در محیط هایی که امنیت تامین باشد دغدغه ای برای آموزش به وجود نخواهد آمد. پوشش فضاهای کف محیط های آموزشی با کفپوش حیاط مدرسه تاثیر بسزایی در کاهش خطرات و وقایع احتمالی در این محیط ها برجای می گذارد. به طور کلی، محیط های مدرسه به عنوان خانه دوم بچه ها و کودکان و به منظور رقم زدن یک آینده درخشان برای آنها، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. در این محیط ها دانش اموزان ضمن فراگیری آموزه های جدید، مهارت ها و توانایی های خود را ارتقا می دهند. بر این اساس، نقش برجسته و پر رنگ مدرسه در رشد و توسعه فردی و شخصیتی افراد را نمی توان نادیده گرفت. در ساختار این کفپوش از قطعات لاستیک های بازیافتی استفاده می شود. به همین دلیل، از این کفپوش ها با عنوان کفپوش لاستیکی یا گرانولی یاد می شود. به سبب خاصیت ارتجاعی بالا و مناسب کفپوش های گرانولی، در هنگام برخورد دانش آموزان با سطح آن، هیچگونه آسیب و صدمه ای برای آن ها به وجود نمی آید. بنابراین، علاوه بر کاهش چشمگیر صدمات و آسیب ها، امنیت بچه ها را به بهترین نحو محقق می شود. از آنجایی که احتمال آسیب به ویژه آسیب های جسمانی و فیزیکی در محیط مدارس بالا می باشد، کفپوش های گرانول یا لاستیکی بهترین پوشش برای کف این محیط می باشد. ما در سایت دیجی پالیزی با جمع آوری کفپوش های گرانول در طرح و رنگ هایی جذاب و مناسب برای فضا های آموزشی، بستری مناسب را برای خریدی ارزان و راحت فراهم کرده ایم و علاقمندان می توانند به متراژ دلخواه سفارش خود را به ثبت برسانند.