به گزارش عصر توریسم معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری در ۲رشته مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی و راهنمایان ایران گردی و جهان گردی روز جمعه ۱۵مردادماه در چابهار برگزار می گردد.
طاهره شهرکی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا عنوان کرد: آموزش، یکی از ارکان مهم توسعه است و سازمان منطقه آزاد چابهار طی سالهای اخیر گام های جدی در این خصوص برداشته است.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار ضمن اشاره به این آزمون که روز جمعه هفته جاری برگزار می گردد اظهار داشت: آزمون جامع دوره های کوتاه برای عرضه تسهیلات و رفاه مناسب به فراگیران، برای اولین بار در محل دانشگاه بین المللی منطقه آزاد چابهار برگزار می گردد.
وی خاطرنشان کرد: در این آزمون ۱۴ داوطلب از مرکز استان و ۳۵ داوطلب هم از شهرستان چابهار با هم به رقابت خواهند پرداخت.
شهرکی افزود: یکی از مهم ترین دغدغه های ما برای توسعه صنعت توریسم در جنوب سیستان و بلوچستان و منطقه آزاد چابهار که قطب گردشگری جنوب شرق کشور به حساب می آید افزایش سطح آگاهی علمی برای فعلان این عرصه است.
او خاطرنشان کرد: در همین راستا با بررسی هایی که انجام دادیم برنامه های هدفمندی را امسال در بحث آموزش، برنامه ریزی کردیم که یکی از مهم ترین آنها برگزاری این آزمون است که برای اولین بار در شهرستان چابهار برگزار می شود.
معاون سازمان منطقه آزاد چابهار عنوان کرد: از آنجائیکه آموزش مقوله مهم در مدیریت منابع انسانی و مدیریت کیفیت خدمات در حوزه صنعت توریسم مطرح است، ما هم رویکرد آموزش محور را برای رونق صنعت توریسم در این بخش از کشور در دستور کار قرار داده ایم و تا آخر سال ۱۴۰۰ اجرایی خواهیم کرد.
شهرکی در مورد جزئیات آزمون اضافه کرد: داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه خویش را ۲ روز پیش از تاریخ برگزاری آزمون از راه سامانه edutourism.mcth.ir دریافت نمایند.
محل حوزه آزمون هم برای هر شخص بر روی کارت ورود به جلسه درج شده است و داوطلبان در روز برگزاری آزمون ۳۰ دقیقه پیش از زمان شروع، در محل حضور داشته باشند.
همینطور داوطلبان جهت شرکت در آزمون حتما کارت ملی (کارت شناسایی عکس دار) به همراه داشته باشند.

منبع: