تیم حرفه ای گل‌محمدزاده نقاشی ساختمان را صفر تا صد به عهده میگیرد. اساتید ماهر و با تجربه این شرکت با دانش و مهارتی که به انواع تکنیک های این مهارت دارند،بهترین نوع هنر خود را ارائه میدهند.

قیمت رنگ و نقاشی  را مهارت استادکار تعیین میکند. داشتن حرفه و مهارت در زمینه شغلی حرف اول را میزند!

اینکه چگونه یک نقاش ماهر را برای نقاشی ساختمان انتخاب کنیم جای صحبت دارد که در ذیل میپردازیم:
 

نظافت و تمیزی:

اینکه نقاش پس از پایان یافتن کار خود در انتهای تمام وسایل را به صورت منظم در گوشه ای جمع آوری کند بسیار اهمیت دارد.زیرا گذاشتن قوطی های رنگ در گوشه و کنار خانه سبب ریخته شدن رنگها به طور ناگهانی خواهد شد و می بایست هزینه مجددی را برای خرید رنگ پرداخت نمود.البته اگر توسط خود ما این اتفاق بیفتد.در غیر این صورت نقاش خود باید رنگ را تهیه کند.

علم کامل در نقاشی:

یک نقاش حرفه ای باید بداند که چه نوع رنگ ساختمانی جدید تولید شده است و باید از چه رنگی برای هر قسمت از ساختمان استفاده کند.به عنوان مثال برای قسمت هایی از خانه که هر سال حداقل یکبار تمیز میشود باید از رنگهای قابل شستشو استفاده کرد مثل دیوار های خانه و راهروی ساختمان  .

استفاده از ابزار مناسب نقاشی:

برخی از نقاشان سلیقه استفاده از ابزار را ندارند؛یعنی برای آنکه زودتر کار خود را به اتمام برسانند از ابزار به درستی و به موقع استفاده نمیکنند که این باعث خراب شدن کار در انتها می شود و از ابزار های مناسب استفاده نمی کنند. به طور مثال از قلمو هایی برای نقاشی دیوار ها استفاده می کنند که جای رد مویی آن بر روی دیوار می ماند.

ترکیب رنگ ساختمانی:

یکی از اصول و قواعدی که برای مشتریان در نقاشی ساختمان بسیار اهمیت دارد و برای آن وسواس بسیار به خرج می دهند، ترکیب رنگ درست همان رنگی که خود انتخاب کرده اند می باشد.

پس نقاش حرفه ‌ای باید بداند که چه رنگی را باید به عمل بیاورد تا مشتری به خواست خود برسد.

زمان تحویل مهم است:

به دلیل آن که پروژه های بزرگ نقاشی ساختمان بسته به میزان روزی که کار به پایان برسد تسویه حساب می شود، یا برخی به صورت روزمزد کار میکنند ممکن است برخی کار را به تعویق بیندازند.

پس نقاش می بایست در موقع مقرر کار را تحویل دهد.مهم بودن زمان هنگام شروع به کار نیز مهم است.به این منظور که صبح ها  کار خود را به موقع شروع کند و وقت شناس باشد

ایده سازی:

در نقاشی ساختمان ممکن است برای انتخاب رنگها دچار سردرگمی شویم و یا اطلاعات به روز در زمینه ترکیب رنگی برای دکوراسیون داخلی خانه را داشته باشیم؛در این زمان یک نقاش ماهر میتواند ایده های جالبی را به شما بدهد.

هزینه نقاشی ساختمان:

بعد از همه موراد حرفه ای ذکر شده بالا، قیمت رنگ و نقاشی ساختمان یکی دیگر از ملاک های انتخاب نقاشی ساختمان است.طبیعتاً هر چقدر نقاش ساختمان در کار خود حرفه ای باشد هزینه نقاشی انجام شده نیز به همان نسبت بالاتر خواهد رفت.ولی باید این نکته را در نظر داشت که همیشه قیمت بالا نشان دهنده بهترین انتخاب نیست.

یک نقاش منصف میتواند با تمام حرفه ای‌گری خود قیمت کار مناسب خود را دریافت کند و این چیزی است که سعی میکنیم به آن بپردازیم. هرچقدر شما از نقاشی ساختمان اطلاعات داشته باشید، میتوانید کیفیت و هزینه رنگ و نقاشی تمام شده ی نقاشی ساختمان را پیش بینی و بررسی کنید و در صورت اطمینان شرایط کاری را قبول کنید.در این مورد پیشنهاد میکنیم از آخرین نرخ اتحادیه در سال اطلاع داشته باشید.

نقاشی حرفه‌ای ساختمان

نقاشی ساختمان قطعا و یقینا یک هنر است که در خدمت عموم مردم قرار دارد و هنرمند در این سبک نقاشی اتفاقا کار بسیار سخت تری دارد و چون مخاطبش افراد عام جامعه هستند که هر یک بنا به هزینه ای که پرداخت می کنند،توقعات خاص خود را از فرد نقاش دارند.

از همین رو نقاش ماهر باید بتواند اقدام به خلق اثری کند که در درجه اول پاسخگوی نیازها و ایده ها و افکار کارفرمایش باشد نه اینکه صرفا بخواهد اثری را بزند که خودش دوست دارد.

یک نقاش حرفه‌ای ساختمان معتبر در وهله اول باید به مشتریان خود صادق باشد و به هیچ وجه نباید با تبلیغات و بزرگ نمایی در نوع خدمات مخاطب را گول بزند و از اعتماد آنها سوء استفاده کندالگوهای نقاشی در تهران تنوع بالایی  دارد.بنابراین دقت و ظرافت کار بیشتر میشود .برای ساختمان های مدرن و لوکس تنها با مهارت و خلاقیت نقاش با تجربه امکان پذیر است.علاوه بر این تنوع بالای رنگها موجود در بازار و تکنیک های جدید اهمیت کار را دو چندان میکند.

تیم حرفه ای گل‌محمدزاده نقاشی ساختمان را صفر تا صد به عهده میگیرد. اساتید ماهر و با تجربه این شرکت با دانش و مهارتی که به انواع تکنیک های این مهارت دارند،بهترین نوع هنر خود را ارائه میدهند. رنگ آمیزی خانه اگر با اصول درست و با تکنیک های مناسب اجرا شود،تغییرات چشم گیری در محیط ایجاد می‌کند.

اگر جزو افرادی هستید که انتخاب رنگ دیوار برایتان کاری طاقت فرسا حساب میشود و هنگام تصمیم گیری مردد میشوید، میتوانید برای انتخاب رنگ مورد نظرتان از تیم نقاشی گل‌محمدزاده – 09128366907  مشورت بگیرید.
 

اگر به دنبال یک تغییر به صرفه هستید و در جستجوی نقاش ساختمان ارزان در تهران هستید این نکته را به خاطر داشته باشید که کیفیت کاری که در انتها تحویل میگیرید بسیار مهم است و یک نقاش ماهر میتواند کار را به نحو احسن انجام و به شما تحویل دهد.
پس برای نقاشی ساختمان به دنبال یک فرد حرفه‌ای و متخصص باشید تا نتیجه ی کار شما را راضی کند.

تفاوت رنگ روغنی و  رنگ پلاستیک در چیست؟

رنگ‌ روغنی و پلاستیک رنگ‌هایی هستند که در رنگ‌آمیزی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما شما برای رنگ‌آمیزی منزلتان کدام یک از این دو رنگ را انتخاب می‌کنید؟
برای انتخاب صحیح بایستی تفاوت رنگ روغنی و پلاستیک را بدانید. این مقاله شما را با تفاوت رنگ روغنی و پلاستیک آشنا می‌کند.

در گذشته از آمیختن رنگدانه‌های طبیعی و معدنی با روغن گیاهی نظیر بزرک، سویا، پنبه و … رنگ روغن درست می‌کردند، امروزه رنگ‌های روغنی پایه‌ای شیمیایی دارند و از روغن‌های طبیعی ساخته نمی‌شوند، رنگ‌های روغنی یا رنگ‌های آلکیدی از ترکیب الکل و اسید به وجود می‌آیند، این رنگ‌ها از خانواده اسیدهای چرب هستند و بوی نامطبوعی دارند.

رنگ‌های روغنی به سه دسته براق، مات و نیمه مات (نیمه براق) تقسیم می‌شوند که هر کدام ویژگی‌ها و کاربردهایی دارند:

رنگ روغنی براق: رنگ روغنی براق شفافیت بالایی دارد، کیفیت، قدرت چسبندگی، دوام و ماندگاری آن نسبت به انواع مات و نیمه‌ مات بیشتر است و قابلیت شستشوی بالایی دارند، بنابراین قیمت بالاتری دارند. رنگ روغنی براق به دلیل انعکاس زیاد نور، ناهمواری موجود در گچ‌کاری را به طور واضح نشان می‌دهد، بنابراین در رنگ‌آمیزی دیوار به کار گرفته نمی‌شود. اغلب در کارهایی که در معرض نور خورشید قرار دارند، از رنگ روغنی براق استفاده می‌کنند.

رنگ روغنی مات: رنگ روغنی مات محبوبیت زیادی دارد. در بین رنگ‌های روغنی این نوع رنگ دارای کاربرد بیشتر و قیمت پایین‌تری است. چون رنگ روغنی مات نور کمتری منعکس می‌کند، سطوح ناهموار سطح را به خوبی پنهان می‌سازد، بنابراین از رنگ روغنی مات در رنگ‌آمیزی دیوارها، سقف‌ها و بخش‌های مختلف ساختمان استفاده می‌شود که به اجرای زیرکاری نیاز ندارد. رنگ روغنی مات قابلیت شستشوی کمتری نسبت به رنگ‌های براق و نیمه‌ براق دارند و همین طور قدرت پوشش کمتر و بوی نامطبوع بیشتری دارند.

رنگ روغنی نیمه مات: رنگ روغنی نیمه‌ مات از ترکیب رنگ مات و براق به دست می‌آید و برای نقاشی دیوارهای ساختمان استفاده می‌شود تا هم معایب و ناهمواری‌های دیوار را پنهان کند و هم دیوار شفاف و براق جلوه کند. رنگ روغنی نیمه‌ براق نسبت به رنگ‌های براق ارزان‌تر هستند، اما قابلیت شستشوی کمتری دارند. می‌توان درصد مات یا براق بودن ترکیب را به دلخواه تغییر داد.

رنگ پلاستیک بر پایه آب است و به حلال‌های نفتی نیازی ندارد، بنابراین به محیط زیست و سلامت انسان آسیبی نمی‌رساند.

به دلیل اینکه رنگ پلاستیک بر پایه آب است، خیلی زود خشک می‌شود.

رنگ پلاستیک قدرت پوشش‌دهی بالایی دارد.

چون رنگ پلاستیک خیلی زود خشک می‌شود و قدرت پوشانندگی بالایی دارد، بنابراین سرعت اجرای بالایی دارد.

همان طور که گفته شد، رنگ پلاستیک بر پایه آب است، بنابراین بو ندارد و به راحتی با آب ترکیب می‌شود.

به دلیل مات بودن موج‌ها و ناهمواری سطوح را می‌پوشاند.

تنوع رنگی بالایی دارد.

درخشش چندانی ندارد، بنابراین سطوح را براق نمی‌سازد.

نسبت به رنگ روغنی ماندگاری و دوام پایین‌تری دارد.

در برابر آب مقاومت کمی دارد، بنابراین قابل شستشو نیست.

برای رنگ‌آمیزی سطوح فلزی و چوبی مناسب نیست.

در اثر تابش مستقیم خورشید، به مرور زمان دچار تغییر رنگ می‌شود.

سرعت خشک شدن رنگ پلاستیک در مناطق مرطوب کاهش پیدا می‌کند که موجب پوسته‌پوسته شدن آن می‌شود.

رنگ پلاستیک آلودگی را بیشتر جذب می‌کند و زود کثیف می‌شود و لکه‌ها روی این رنگ‌ها به سختی پاک می‌شوند.

تفاوت رنگ روغنی و پلاستیک به ساختار آن‌ها برمی‌گردد؛ امروزه رنگ روغنی پایه‌ای شیمیایی دارد و با حلال‌های شیمیایی و نفتی رقیق می‌شود، اما رنگ پلاستیک بر پایه آب است و به راحتی با آب حل می‌شود.

 تفاوت در ساختار این دو رنگ کاربردهای آن‌ها را نیز متفاوت ساخته است. اکنون که با تفاوت رنگ روغنی و پلاستیک آشنا شدیم، می‌توانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم.

اگر جزو افرادی هستید که انتخاب رنگ دیوار برایتان کاری طاقت فرسا حساب میشود و هنگام تصمیم گیری مردد میشوید، میتوانید برای انتخاب رنگ مورد نظرتان از تیم نقاشی گل‌محمدزاده – 09128366907  مشورت بگیرید.