به گزارش عصر توریسم معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: استارتاپ ها برای حضور در نمایشگاه گردشگری تهران اقدام نمایند.
به گزارش عصر توریسم به نقل از ایرنا از روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی علی اصغر شالبافیان با اشاره به این خبر اظهار داشت: پیرو تشکیل کمیته گردشگری الکترونیک و استارتاپ ها زیر مجموعه ستاد اجرائی پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران و نیز همکاری مستمر با جامعه گردشگری الکترونیک، یکی از نمایندگان کسب وکارهای نو در این عرصه مسئولیت تجمیع استارتاپ های فعال گردشگری در سراسر کشور را به عهده گرفته است تا بعد از تکمیل ثبت نام ها و انجام بررسی های لازم علاقه مندان این بخش بتوانند برای حضور در سالن مربوط به گردشگری الکترونیک نمایشگاه مذکور در جایگاه های اختصاصی در نظر گرفته شده حاضر شوند.
شالبافیان با تاکید بر این که در اقدامی نوآورانه، مقرر است یک سالن مجزا به گردشگری الکترونیک، کسب وکارهای دیجیتال و استارتاپ ها در نمایشگاه گردشگری پیش رو اختصاص پیدا کند؛ اشاره کرد: هدف از تمرکز بر این حوزه شناسایی و معرفی هر چه بهتر استارتاپ های حوزه گردشگری و هتلداری است تا بواسطه وجود فعالیت کسب و کارهای نوپا زمینه پیوند خدمات نوین با این حوزه فراهم گردد و صنعت گردشگری کشور بتواند با تغییر چهره ای به روز و بین المللی خدمات متمایز و برتر ارائه و ضمن توسعه ارتباطات گردشگری، افزایش گسترده رضایتمندی گردشگران را سبب شود.
او افزود: امروزه خیلی از افراد خلاق خصوصاً در رده سنی جوانان توانسته اند در سراسر کشور ایده های خودرا در رابطه با حوزه گردشگری در قالب کسب وکارهای نوپا عرضه کنند؛ پس این امکان فرصتی ویژه را برای صنعت گردشگری کشور فراهم آورده است که باید از آن نهایت استفاده گردد.
به گفته معاون گردشگری از استارت آپ هایی که بتوانند در پیشبرد موضوعات گردشگری کشور یاری برسانند و با کسب وکارهای موجود هم افزایی داشته باشند؛ تقدیر می شود.
گفتنی است تمامی استارتاپ های حوزه سفر، گردشگری، هتلداری، میهمان نوازی، میراث فرهنگی و صنایع دستی و همین طور کسب وکارهای نوپایی که به صورتی با این موضوعات در ارتباط هستند؛ دعوت می شود چنانچه مایل به حضور در نمایشگاه مذکور هستند، به سایت «قطب نما»، بعنوان رسانه دیجیتال خبری، تحلیلی و آموزشی در زمینه گردشگری و هتل داری به آدرس Qotbnama.com مراجعه و ضمن تکمیل فرم مورد نظر در لینک: https: //qotbnama.com/startups-form/ برای حضور در بزرگترین رویداد گردشگری کشور اقدام نمایند.
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از تاریخ ۹ تا ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران انجام خواهد شد. این نمایشگاه مقرر است در ایام ابتدایی تمرکز بیشتری بر مذاکرات کسب وکار با کسب وکار (B۲B) یا مذاکرات حرفه ای کسب وکارها با یکدیگر داشته باشد و در دو روز پایانی به بازدید عموم اختصاص پیدا کند.
منبع:

دسته‌ها: توریسم