به گزارش عصر توریسم وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی «شیرین ابوعاقله» خبرنگار شبکه الجزیره را متعلق به همه آزادی خواهان جهان دانست و اضافه کرد: رسالت او نشان دادن حقیقت جنایت رژیم صهیونیستی به جهانیان بود و برای انجام این وظیفه خطیر از جان خود گذشت.
به گزارش عصر توریسم به نقل از خبرگزاری ایرنا، سیدعزت الله ضرغامی روز چهارشنبه در دیدار عبدالرحمن بن حمد بن جاسم آل ثانی، از شیرین ابوعاقله خبرنگار پرسابقه فلسطینی – آمریکایی شبکه الجزیره که اخیراً توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است، بعنوان نماد آزادی یاد کرد و اضافه کرد: او با حضور در کرانه اشغالی باختری تلاش داشت که جنایت های رژیم صهیونیستی را از نزدیک روایت کند.
وزیر میراث فرهنگی، «شیرین ابوعاقله» را خبرنگار آزادی خواه و متعلق به تمامی آزادی خواهان جهان دانست و اضافه کرد: شیرین، رسالت مهمی را برای خود تعریف کرده بود و آن نشان دادن حقیقت جنایت رژیم صهیونیستی به جهانیان بود و برای انجام این وظیفه خطیر از جان خود گذشت.
وی، گذشتن از جان را برای انجام یک وظیفه انسانی، نهایت انسانیت و آزادی خواهی دانست و شهادت ابوعاقله را عاملی برای همگرایی بیشتر بین دو کشور قطر و ایران عنوان نمود و اضافه کرد: امروز شهادت او می تواند دلیلی برای وحدت بیشتر بین دو ملت ایران و قطر باشد.
ابوعاقله رسالت مهمی برای انتقال حقیقت جنایت های رژیم صهیونیستی داشت
عبدالرحمن بن حمد بن جاسم آل ثانی ضمن تشکر از همدردی ضرغامی برای شهادت شیرین ابوعاقله بیان کرد: او رسالت مهمی برای انتقال حقیقت جنایت های رژیم صهیونیستی داشت و بهای آنرا با زندگی اش داد.
وزیر فرهنگ قطر اضافه کرد: او حقیقت را از قلب قدس منتقل می کرد و اشخاص کمی مثل او پیدا می شوند. شهادتش اتفاق اندوهناکی بود.

منبع: