به گزارش عصر توریسم مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد تا روز چهارشنبه ۲۴ خرداد تعطیل می باشد.
مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد در گفتگو با خبرنگار میراث فرهنگی ایرنا اظهار نمود: مجموعه فرهنگی تاریخی از روز جمعه به علت برگزاری مراسم تشریفات استقبال از رئیس جمهوری ونزویلا تعطیل شد و با عنایت به ادامه برنامه های ریاست جمهوری از فردا (دوشنبه ۲۳ خرداد) به مدت سه روز دیگر هم تا چهارشنبه (۲۵ خرداد) تعطیل می باشد.
وحید رحمتی ضمن عذرخواهی از گردشگران و بازدیدکنندگان اظهار داشت: فعالیت همه موزه ها و کاخ موزه های مجموعه سعد آباد از روز پنجشنبه ۲۶ خرداد طبق روال از سر گرفته می شود و از ساعت ۹ بامداد تا ۱۹ پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان است.
مجموعه سعد آباد از روز جمعه به علت برگزاری رسمی مراسم استقبال از نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا تعطیل شد، در طول چند هفته اخیر هم این مجموعه چند روز تعطیل شد که منجر به ابراز گله مندی سیدعزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی از مسؤلان برگزاری تشریفات استقبال از مقامات خارجی و عذرخواهی از گردشگران شد.
مراسم استقبال از رهبران، روسای جمهور و نخست وزیرانی که به ایران سفر می کنند و جلسات هیات های عالی رتبه همراه آنها در مجموعه سعدآباد برگزار می گردد.
سعدآباد با وسعت ۱۱۰ هکتار، بعنوان بزرگ ترین مجموعه فرهنگی تاریخی پایتخت، همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای گردشگران و علاقه مندان به تاریخ، فرهنگ و هنر کشور است و فروش بلیت آن تا ساعت ۱۷ انجام می شود.