عصر توریسم: به گزارش عصر توریسم، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در مورد اهداف سال آینده سازمان، اظهار داشت: امسال برای کنترل لطمه های اجتماعی ورود کردیم و سال بعد بدنبال پیش گیری از لطمه های اجتماعی هستیم.
به گزارش عصر توریسم به نقل از ایسنا، احمد احمدی صدر در مورد آخرین وضعیت «روددره فرحزاد» اظهار داشت: این روددره از سال ۹۳ قراربود که تحولی پیدا کند. مردم چند دهه به سبب حضور خرده فروشان مواد مخدر، معتادین متجاهر و متعرضان به املاک در این محدوده، گرفتار مشکل بودند که با همت جهادی شهردار و قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران، از سال قبل بصورت جدی پیگیری کردیم و امروز رود دره فرحزاد بطور کامل از حضور معتادین متجاهر پاک شده و طرحی که حدود ۸ سال متوقف شده بود، شروع شده است تا ان شاءالله این «رود دره» تبدیل به یک تفرجگاه شود.
معاون سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، اضافه کرد: مسیر «روددره فرحزاد» تا «امام زاده داوود» به یک مسیر بسیار زیبا برای شهروندان تبدیل خواهد شد.
طبق گزارش سایت شهر، وی در مورد اهداف سال آینده سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، عنوان کرد: امسال برای کنترل لطمه های اجتماعی ورود کردیم و سال بعد بدنبال پیش گیری از لطمه های اجتماعی هستیم.

منبع:

دسته‌ها: توریسم