به گزارش عصر توریسم، گلستان شهردار کردکوی از پیگیری برای راه اندازی تله کابین در این شهر آگاهی داد و اظهار داشت: ساخت تله کابین مطالبه مردم کردکوی است.
ابراهیم جرجانی امروز شنبه ۱۹ فروردین در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار داشت: در ابتدای فعالیتم در شهرداری کردکوی، این شهر از نقاط ضعف و کمبودهای فراوانی در بخش های مختلف شامل آسفالت و وجود چاله و چوله ها، نبود فضای سبز و پارک شهری و وجود مناظر زشت و زننده در رنج بود که تمام تلاش خودرا برای حل این کمبودها به کار گرفتیم.
وی از اجرای نهضت آسفالت در شهر کردکوی آگاهی داد و اضافه کرد: در فاز نخست ۱۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر توزیع شد و در فاز دوم نیز ۱۰ هزار تن دیگر در کردکوی توزیع می شود. همین طور عزم خودرا جزم کردیم تا ۱۰ هزار تن آسفالت دیگر طی سال جاری در سطح شهر توزیع شود.
شهردار کردکوی با اشاره به اینکه طرح مطالعاتی جمع آوری آب های سطحی به زودی در کردکوی به پایان می رسد و روند اجرائی آن شروع خواهد شد، بیان کرد: لایروبی تنها رودخانه سطح شهر کردکوی از دیگر اقدامات ما بود.
جرجانی با اشاره به اینکه پارک شهر کردکوی نه فقط نماد کردکوی که به نماد استان تبدیل گشته و زمین رضایتمندی مردم را فراهم نموده است، اشاره کرد: ما بدنبال ایجاد پارک بزرگ دوم در سطح شهر هستیم که ساخت پارک یک هکتاری دیگر در سال ۱۴۰۲ در کردکوی کلنگ زنی می شود.
وی از برنامه ریزی جهت راه اندازی ترمینال در سطح شهر کردکوی آگاهی داد و بیان کرد: متاسفانه کردکوی فاقد ترمینال است و مردم برای سفر به شهرهای دیگر باید گرگان را انتخاب کنند که بدنبال تامین زمین برای راه اندازی ترمینال در این شهر هستیم.
شهردار کردکوی به پیگیری برای راه اندازی تله کابین در شهر کردکوی اشاره نمود و اظهار داشت: تله کابین مطالبه به حق مردم کردکوی است و بر طبق پیش بینی انجام شده مبدا تله کابین از آب بندان کردکوی به سمت جنگل خواهد بود.
جرجانی از تحول در نظافت و ارائه خدمات شهری در کردکوی آگاهی داد و اظهار داشت: در گذشته تنها هشت نفر نیروی پاکبان در کردکوی فعالیت می کردند که همین مسئله نظافت شهری و جمع آوری زباله را در سطح شهر با مشکل مواجه می کرد اما هم اکنون با اقدامات انجام شده، ۶۰ نفر نیروی پاکبان در این حیطه مشغول به کار شده اند.
وی با اشاره به اینکه تا حالا ۱۰۰ باکس زباله به اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان خریداری شده است، اضافه کرد: افتتاح اولین خانه فرهنگ کردکوی از دیگر اقدامات ما بوده که در سال قبل به راه افتاده است.
شهردار کردکوی با اشاره به اینکه در نوروز امسال سه کمپ نوروزی در کردکوی راه اندازی گردید، اشاره کرد: در نوروز امسال ۲۸۰ هزار نفر از جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری گلستان بازدید کردند و میزان اقامت مسافران نوروزی در این شهر به ۸۳ هزار و ۵۰۰ نفر اقامت رسید.

دسته‌ها: توریسم