به گزارش عصر توریسم، وزیر میراث فرهنگی،  گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: برای انعکاس بهتر جشنواره های گردشگری و صنایع دستی، به اینفلوئنسرها، رسانه های خارجی و مقامات جهانی سیم کارت بدون فیلتر دادیم.
به گزارش عصر توریسم به نقل از ایسنا، سید عزت الله ضرغامی بامداد امروز چهارشنبه دوم اسفند ۱۴۰۲ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره ی میهمانان دو نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: بالاترین مقام صنایع دستی جهانی یعنی آقای سعد قدومی که دفترشان در سوئیس است میهمان ما بودند و سخنرانی بسیار خوبی کردند و هم ایشان و هم سایر میهمانان نسبت به توانمندی های جمهوری اسلامی نکات خوبی را گفتند.
وی افزود: ما چند روز قبل هم حضور آقای زوراب که بالاترین مقام گردشگری جهانی است را داشتیم؛ با آنکه جو شدیدی برای ایشان ایجاد کردند که به ایران نیاید و در این جشنواره شرکت نکند و این را در ملاقاتش با آقای رییس جمهور هم مطرح نمودند. البته آقای زوراب نه فقط به این جو شدید اعتنا نکردند بلکه ادای احترام سنگینی نسبت به جایگاه و تمدن و گردشگری ایران داشتند. ایشان در صفحه اینستاگرام خودشان ۶، ۷ پست مهم درباره ی جایگاه جمهوری اسلامی در عرصه گردشگری گذاشتند و از همه مردم دنیا دعوت نمودند که بیایید ببینید ایران چه جای مهمی است. البته سیم کارت بدون فیلتر نداشت که برایشان جور کردیم.
ضرغامی همین طور اشاره کرد: وقتی اینفلوئنسری دعوت می نماییم بنده خدا باید یک سیم کارت بدون فیلتر داشته باشد چونکه ما او را صدایش کرده ایم که بیاید بگوید در ایران چه خبر است. درست است عربستان برای تبلیغ گردشگری مسی را دعوت کرده اما ما ده ها میلیون دلار پول نداریم و اگر داشته باشیم هم نمی دهیم چون به اندازه کافی خودمان بدل مسی را بهتر از مسی داریم. ما صادق بوقی داریم که وقتی مردم گیلان را دعوت می کند اثرش بیش از خارجی هاست. به هر حال توانستیم تعدادی سیم کارت بدون فیلتر تهیه نماییم و به اینفلوئنسرها، رسانه های خارجی و مقامات جهانی بدهیم و خوشبختانه انعکاس جشنواره گردشگری و هم جشنواره صنایع دستی ما بسیار عالی بود.

منبع: