به گزارش عصر توریسم، از گیلان مدیر حج و زیارت گیلان، از ثبت نام ۶۳۰ زائر حج تمتع در پنج کاروان استان اطلاع داد و اظهار داشت: زائرین درحال پیمودن معاینات پزشکی و کلاس های آموزشی حج تمتع هستند.
وحید اسکندری امروز، ۲۲ فروردین ماه در گفت وگو با ایسنا، از ثبت نام ۶۳۰ زائر حج تمتع در استان گیلان اطلاع داد و اظهار نمود: دارندگان گیلانی قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا پایان آذرماه سال ۱۳۸۶ ثبت نام خویش را نهایی کردند.
وی ضمن اشاره به اختصاص یک کاروان جدید ۱۸۵ نفره حج تمتع به استان گیلان، اضافه کرد: با عنایت به پیگیری های انجام گرفته، خوشبختانه یک کاروان جدید حج تمتع به استان اختصاص یافت تا تعداد کاروان های اعزامی استان به سرزمین وحی به پنج کاروان افزایش پیدا کند.
مدیر حج و زیارت گیلان با اشاره به اینکه زائرین درحال پیمودن کلاس های آموزشی حج تمتع می باشند، اظهار داشت: معاینات پزشکی هم برای حاجیان که قصد سفر به سرزمین وحی را دارند، طبق روال و با هدف تضمین سلامت حجاج صورت می گیرد.
اسکندری همینطور از تخصیص یک کاروان عمره مفرده به استان با ظرفیت ۸۵ نفر اطلاع داد و بیان نمود: ثبت نام در کاروان های عمره مفرده از امروز شروع می شود.
وی تاریخ اعزام کاروان عمره مفرده گیلان را ۸ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ دانست و اظهار داشت: اولویت اعزام با افرادی است که سال قبل در گروههای اعزامی عمره مفرده ثبت نام و وجوه مربوطه را زودتر از دیگران واریز کرده بودند.

منبع:

دسته‌ها: توریسم