به گزارش عصر توریسم، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در آستانه سفرهای حج تمتع که از 24 اردیبهشت ماه شروع می شود، از ایسنا بازدید نمود.
به گزارش عصر توریسم به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب ـ سرپرست حجاج ایرانی و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ـ یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران، ضمن دیدار با محمدمهدی خیرجو ـ مدیرعامل ایسنا ـ از بخش های مختلف این خبرگزاری بازدید کرد و با تعدادی از مدیران و خبرنگاران ایسنا پیرامون مهم ترین مسائل حج گفت و گو داشت.
این گفت و گو با محوریت آداب مناسک حج، ملاحظات کشور میزبان، نقش حج در وحدت و همدلی میان مسلمانان، سهمیه حج و شرایط برقراری عمره بعد از حج تمتع و چگونگی برگزاری دعای کمیل در حج امسال و همین طور سود سپرده های حج و عمره انجام شد.
مشروح این گفت و گو به زودی در ایسنا منتشر می شود.

در جریان این بازدید، تفاهم نامه همکاری میان حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در حج ۱۴۰۳ به امضا رسید.
اعزام کاروان های حج تمتع طبق اعلام سازمان حج و زیارت از ۲۴ اردیبهشت ماه شروع می شود و تا ۱۸ خردادماه ادامه خواهد داشت. سهمیه حج امسال ایران حدود ۸۷ هزار و ۵۰۰ نفر است.

منبع:

دسته‌ها: توریسم