عصر توریسم: آیین رونمایی كتاب «چگونه سفرنویس شویم» تألیف مشترك دان جورج و جانین ابرلیبرگزار می شود.
به گزارش عصر توریسم به نقل از ایسنا برمبنای خبر رسیده، این مراسم روز چهارشنبه ۱۰ مهرماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در مجتمع گردشگری لقانطه واقع در باغ موزه قصر به نشانی خیابان مطهری، پس از تقاطع شریعتی، خیابان پلیس، میدان پلیس برگزار می گردد.
آرش نورآقایی و اشكان بروج فعالان حوزه گردشگری، مسعود بربر، رونامه نگار و توریست و سارا سادات مكیان، یكی از مترجمان كتاب، از سخنرانان این مراسم خواهند بود.
در خبر برگزاری این مراسم و معرفی كتاب آمده است: كتاب «چگونه سفرنویس شویم» نوشته دان جورج و جانین ابرلی كه در سال ۲۰۱۷ میلادی توسط كمپانی معروف لونلی پلنت انتشار یافته، اخیرا با ترجمه سارا سادات مكیان، مجید حیدری و زهرا كوچكی مطلق از طرف انتشارات ایرانشناسی انتشار یافته است و با همكاری سایت لست سكند و مجله گیلگمش در هفته گردشگری در باغ موزه قصر رونمایی می شود.
كتاب «چگونه سفرنویس شویم» مانند یك كتاب راهنما به علاقه مندان به سفرنامه نویسی و وبلاگ نویسی سفر كمك می نماید داستان سفر بنویسند، همین طور به نویسندگان و بلاگرها نشان داده است كه چگونه مطالب خودرا در مجلات، روزنامه ها، كتاب های چاپی و حتی به صورت آنلاین به چاپ برسانند. این كتاب یكی از منابع در زمینه آموزش نویسندگی و بلاگری برای سفر است؛ از نویسندگی سفر برای مجلات و روزنامه ها گرفته تا بلاگ نویسی و تولید محتوا برای وبسایت ها و شبكه های اجتماعی.
شناخت روندهای سفر، فن های مصاحبه و یادداشت برداری، بازنویسی و خودویراستاری، نویسندگی برای مجله، سفرهای مطبوعاتی و تسهیلات رایگان، نگارش كتاب، ایجاد وبلاگ و وبلاگ نویسی، واقعیت هایی درباره سفرنامه نویسی، درآمدزایی بعنوان یك سفرنامه نویس و… اطلاعاتی است كه با خواندن این كتاب به دست می آورید.

منبع:

دسته‌ها: توریسم