عصر توریسم: «گرگ ابوت»، فرماندار تگزاس هفته جاری اعلام نمود موزه ها و سایر مراكز فرهنگی این ایالت اجازه دارند از یكم ماه «می» فعالیت خودرا از سر بگیرند، با این وجود موسسات و موزه های این ایالت ترجیح داده اند به سبب خطر ویروس «كرونا» همچنان تعطیل باقی بمانند.
به گزارش عصر توریسم به نقل از ایسنا و به نقل از آرت نت، بگفته فرماندار تگزاس، موزه ها و سایر مراکز فراهنگی می توانند از روز یکم ماه «می»، تنها با به کارگیری ۲۵ درصد از ظرفیت خود شروع به کار کنند.
«موزه هنرهای مدرن فورت ورث» و موزه هنرهای زیبا (هیوستون) همچون مراکزی هستند که بیانیه اخیر فرماندار تگزاس را نادیده گرفته اند و ادامه روند تعطیطی را انتخاب نموده اند.
مدیر «موزه هنر دالاس» که اعلام نموده در یکم «می » درهای موزه را به روز بازدیدکنندگان باز نخواهد کرد، بیان کرد: «بخشی از مسئولیت ما این است که اطمینان حاصل نماییم کارکنان موزه و بازدیدکنندگان از حضور در این مکان احساس امنیت و آرامش دارند.»
«موزه هنر بلنتون»، «مجموعه منیل» واقع در «هیوستون»، «موزه هنر سن آنتونیو»، «موزه هنر مک نی» و «موزه هنر کیمبل» نیز اعلام نموده اند، در این تاریخ فعالیت خودرا باردیگر آغاز نمی کنند.
یکم «مِی» اولین فاز برنامه بازگشایی «گرگ ابوت» شمرده می شود که علاوه بر موزه و گالری ها، بازگشایی خرده فروشی های کوچک، رستوران ها، سالن های سینما و مراکز خرید را نیز شامل می شود. فاز دوم این برنامه که مشروط به استفاده از ۵۰ درصد از ظرفیت می شود نیز از اواسط ماه « مِی» آغاز خواهد شد.
باتوجه به اطلاعات منتشرشده توسط سازمان جهانی بهداشت، تا روز ۳۰ آوریل شمار مبتلایان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۱۰۰۳۹۷۴ نفر رسیده است.

منبع:

دسته‌ها: توریسم