فرماندار رضوانشهر اظهار داشت: در روزهای تعطیلات نوروزی سال جاری ۲۳ اکیپ مختلف شامل امدادی، پلیس و اروژانس، مشغول عرضه خدمت به مسافران نوروزی در این شهرستان هستند.
محمود قاسمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رضوانشهر اضافه کرد: تعداد ۲۳ اکیپ فعال شامل پلیس راهور، پلیس راه، هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده ای، اورژانس و فوریت های پزشکی، آتش نشانی، شهرداری های رضوانشهر و پره سر و هم دهیاران مناطق پونل و اردجان در این شهرستان نوروز ۱۴۰۰ با بکار گیری ۸۷ نیرو به صورت شبانه روزی مشغول عرضه خدمت به مسافران نوروزی هستند.
وی ضمن اشاره به همکاری دستگاههای اجرایی برای بهبود خدمات سفرهای نوروزی به رضوانشهر اظهار نمود: در نشست هایی که با حضور مسؤلان دستگاههای اجرایی برگزار شد برای عرضه تسهیلات رفاهی و خدماتی به مسافران نوروزی این شهرستان که در راه جاده ترازیت و از نقاط توریست پذیر کشور می باشد هماهنگی خوبی برای تقسیم کارها انجام شده است.
فرماندار رضوانشهر ضمن اشاره به وجود جاذبه های فراوان گردشگری و چشم انداز های بی بدیل در این شهرستان اظهار داشت: این مناطق به علت آب و هوای مفرح، طبیعت زیبا، جاذبه های تاریخی و طبیعی همه ساله میزبان هزاران توریست از سراسر ایران و حتی کشورهای خارجی است و در تعطیلات نوروزی سال جاری هم شاهد این حضور از جانب مسافران و میهمانان نوروزی هستیم.
قاسمی ضمن اشاره به عرضه خدمات مطلوب تر و نظارت بر رعایت پروتکلهای بهداشتی ستاد ملی کرونا اضافه کرد: مراکز بهداشت و درمان رضوانشهر و پره سر، بیمارستان شهدای این شهرستان و ادارات خدمات رسان آماده عرضه خدمت به شهروندان و مسافران می باشند.
ایشان اضافه کرد: شاهد ورود خودرو ها و مسافران نوروزی از پنج نقطه به رضوانشهر از محور های پلیس راه، بندر انزلی، ماسال، تالش و خلخال هستیم
وی اظهار داشت: در این شهرستان ۵ مجتمع رفاهی و گردشگری و همینطور ۱۵ مرکز اقامتی و اسکان مسافران شامل هتل و هتل آپارتمان و اقامتگاه های بوم گردی با ظرفیت حدود ۸۰۰ تخت آماده عرضه خدمات به گردشگران و مسافران است.
فرماندار رضوانشهر اظهار داشت: از آغاز تعطیلات عید تا کنون، بیشتر از یکهزار و ۱۰۰ نفر مسافر نوروزی از اماکن مذهبی و گردشگری این شهرستان بازدید بعمل آوردند و طی این مدت حدود ۹۰۰ نفر در مراکز اقامتی و گردشگری همچون هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی این شهرستان اقامت نمودند.
شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، ۱۲۰ روستا و دو بخش بنام های مرکزی و پره سر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.