بدون شک پاریس شهر عجایب و از تماشایی ترین مکان های دنیاست که هر چندبار آنرا ببینید، از زیبایی هایش سیر نمی شوید. اما در بین این حجم از زیبایی و جذابیت، موزه لوور جایگاه دیگری در پاریس دارد. لوور بزرگترین گنجینه هنری و تاریخی دنیاست که با تماشای آن در بین قرن ها هنر، فرهنگ و زیبایی غرق می شوید.
موزه لوور بی نظیر آنقدر بزرگ است که باید زمان زیادی را برای بازدید و قدم زدن در آن صرف کنید.
بسیاری از اوقات شرایط سفر به پاریس و تماشای شکوه لوور از نزدیک ممکن نیست. سوال اصلی اینجاست که چطور می توانیم در لوور و میان زیباترین آثار تاریخی جهان بگردیم؟ یا چگونه می توانیم بدون بلیط هواپیما پاریس همراه با عزیزانمان موزه لوور پاریس را ببینیم و به هر کدام از آثار، تا جایی که دلمان می خواهد نگاه کنیم؟
شاید خیلی از شما ندانید که در هر نقطه از جهان که باشید، تماشای موزه لوور و گشت وگذار در آن به سادگی آب خوردن است.
در این مطلب از فلایتیو می خواهیم راه های تماشای آنلاین لوور و لذت بردن از آنرا به شما معرفی نماییم. اگر دوست دارید این موزه تاریخی و مشهور جهانی را ببینید و از دیدن زیبایی هاش لذت ببرید، در ادامه با ما همراه باشید:
موزه لوور کجاست؟موزه لوور آنچنان مشهور و محبوب است که کمتر کسی را پیدا می کنید که آنرا نشناسد و یا نداند که لوور در کدام بخش از جهان قرار گرفته است!
این موزه، در پایتخت فرانسه، یعنی پاریس و میان دو خیابان معروف ریوولی و سن قرار گرفته است. محبوبیت لوور سبب شده که هر ساله گردشگران زیادی از سراسر جهان، به آنجا سفر کنند و یا این موزه بی نظیر را به صورت آنلاین ببینند. وسعت موزه لوور بسیار زیاد است و آنطور که تخمین زده اند، اگر برای تماشای هر اثر تاریخی یا هنری، فقط ۱۰ ثانیه زمان بگذارید، برای تماشای کامل لوور باید حدود ۹۶ ساعت زمان صرف کنید.
تماشای آنلاین موزه لوور، امکان جذابی است که می توانید به سادگی در هر کجا که هستید، با هر کسی که دوست دارید و هر چند ساعت که وقت دارید، آنرا انجام دهید.
چگونه موزه لوور را آنلاین تماشا کنید؟اگر تا چند سال پیش به آدم های عاشق موزه گردی و تماشای زیبایی های تاریخی، گفته می شد که می توانید لوور را آنلاین ببینید، باور نمی کردند! اما امروزه تماشای موزه لوور و چرخیدن در بین تالارها و مجموعه های بی نظیر آن، فقط با یک گوشی موبایل یا لپ تاپ و یک خط اینترنت از هر جای دنیا به آسانی امکان پذیر است. اما باید پرسید از چه راه هایی میتوان موزه لوور پاریس را به شکل مجانی و آنلاین دید و لذت برد؟
۱. وب سایت موزه لوور
موزه لوور در وب سایت اختصاصی خودش، امکاناتی را در اختیار گردشگران مجازی قرار می دهد که می توانند به کمک آن، همه قسمت های موزه را به صورت آنلاین تماشا کنند.
در این وب سایت، می توانید همه چیز را به صورت ۳۶۰ درجه ببینید و هر چقدر که دوست دارید، روی آثار تاریخی و هنری تمرکز کنید. نکته جذاب درباره تور مجازی تماشای لوور، مجانی بودن آن است. به این شکل می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای، یکی از بزرگترین گنجینه های بی نظیر دنیا را ببینید! در در وب سایت موزه لوور پاریس یک نقشه تعاملی هم وجود دارد که به شما کمک می نماید، تماشای موزه را از هر نقطه ای که دوست دارید آغاز کنید. همه چیز برای یک گشت وگذار ماجراجویانه و متفاوت در قلب لوور فراهم است. فقط کافیست اینترنتتان را روشن کنید و به تماشای زیباترین مکان جهان بنشینید!
۲. تماشای لوور با Google Art & Culture
شاید بتوان گفت بهترین مرجع بازدید از موزه های جهان، بخصوص موزه بی نظیر لوور، گوگل است! شرکت گوگل در سال ۲۰۱۱ خلاقیت جدید و پرطرفداری را با همکاری موزه های دنیا شروع کرد که همه افراد می توانستند با وارد شدن به آن، موزه دلخواهشان را تماشا کنند. تماشای آنلاین لوور با بخش فرهنگ و هنر گوگل برای هر کسی که به موزه گردی و قدم زدن میان سالن های پر از آثار تاریخی و هنری دارد، امکان پذیر است. برای این کار فقط کافیست وارد Google Art & Culture شوید و تماشای موزه لوور را انتخاب کنید. همین حالا در کنار خانواده، دوستان و عزیزانتان بنشینید و در یک عصر زیبای بهاری، در لوور قدم بزنید.
سخن آخرآیا دلتان برای یک گشت وگذار حسابی در موزه های معروف جهان تنگ شده است یا هوس یک تفریح متفاوت کرده اید؟ چه تفریحی جذاب تر از قدم زدن در تالارهای موزه لوور پاریس از اتاقتان سراغ دارید؟
در این مطلب از فلایتیو تلاش کردیم شما را با یکی از محبوب ترین تفریحات در دنیا آشنا و گشت وگذار مجانی و جذاب در موزه لوور را به شما هدیه نماییم. اگر طرفدار موزه گردی یا علاقمند به هنر و آثار باستانی هستید، می توانید با انتخاب تماشای آنلاین موزه لوور، یک خاطره جذاب را رقم بزنید.
م. خ

منبع: