به گزارش عصر توریسم مقام های چین به علت انتشار ویروس کرونای هندی در پرجمعیت ترین استان این کشور محدودیت های سفری جدید وضع کردند.
به گزارش عصر توریسم به نقل از ایسنا و به نقل از خبرگزاری فرانسه، روز دوشنبه به دنبال شناسایی موارد مبتلا شدن به کرونای هندی در استان «گوانگ دونگ» واقع در چین محدودیت های سفری جدیدی اعمال شد، پروازها لغو شدند و هزاران نفر از ساکنان این استان آزمایش کرونا انجام دادند.
بر مبنای قوانین جدید، مسافرانی که «گوانگ ژو» مرکز این استان را ترک می کنند باید نتیجه منفی آزمایش کرونا را ارائه نمایند. روز دوشنبه در «گوانگ ژو» ۱۸ مورد جدید مبتلا شدن به ویروس کرونا شناسایی شد. به دنبال این اتفاق، صدها پرواز فرودگاه بین المللی «گوانگ ژو» هم لغو شده است.
مقام های «گوانگ ژو» دستور انجام آزمایش کرونا برای ساکنان این شهر را صادر کرده اند و آزمایش تعداد زیادی از شهروندان شهرهای دیگری همچون «فوشان» و «شنژن» هم شروع شده است.
موارد جدید شناسایی شده در «گوانگ ژو» همگی به شکلی از ویروس کرونا مبتلا شده اند که اولین بار در هند شناسایی شده است.
با وجود اعمال قرنطینه های محدود و آزمایش های کرونا، زندگی عادی از اواسط ۲۰۲۰ به چین بازگشته است.
مسافرانی که از خارج از کشور به چین وارد می شوند باید قرنطینه طولانی را در هتل سپری کنند و قوانین قرنطینه در شهرهای بزرگ این کشور در هفته های اخیر به علت نگرانی از شیوع انواع مختلف ویروس کرونا شدت یافته است.

منبع:

دسته‌ها: توریسم