به گزارش عصر توریسم سومین نشست نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی در تاریخ ۲۶ خردادماه با مبحث «ارتباط صنایع دستی و لباس» با حضور الناز حدیدی (مدرس دانشگاه و مدیر موسسه طراحان مد) برگزار می گردد.
به گزارش عصر توریسم به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی این برنامه، با عنایت به هدف توانمندسازی دانشجویان دختر که یکی از اهداف اصلی برگزاری سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی است، دبیرخانه این رویداد در نظر دارد نشست هایی آموزشی برای دانشجویان و علاقه مندان حوزه مد و لباس کشور برگزار کند. این نشست ها با عنایت به ملاحظات در ارتباط با همه گیری بیماری کرونا به شکل آنلاین برگزار می گردند و از راه صفحه اینستاگرام نمایشگاه در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.
چهارمین نشست از مجموعه نشست های این نمایشگاه ۲۶ خردادماه با مبحث «ارتباط صنایع دستی و طراحی لباس» و با حضور الناز حدیدی (مدرس دانشگاه و مدیر موسسه طراحان مد) برگزار می گردد.
علاقه مندان می توانند ساعت ۲۱ روز چهارشنبه (۲۶ خرداد ماه) از راه لایو اینستاگرامی صفحه سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی به آدرس www.instagram.com/fhne.ir این نشست آموزشی را دنبال کنند.
سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی به همت معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز در تابستان برگزار می شود.

منبع: