عصر توریسم: معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری در مادرید با مقامات و وزرای گردشگری از کشورهای مختلف دیدار و ضمن تبادل تجربیات بر همکاری دراین زمینه تاکید نمود.
به گزارش عصر توریسم به نقل از ایرنا از روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی علی اصغر شالبافیان در حاشیه بیست و چهارمین مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) که از ۹ تا ۱۲ آذر در مادرید برگزار شد؛ با وزرا، مقامات ارشد و سفرای بازار هدف گردشگری کشورهای همسایه، منطقه و سایر کشورها دیدار نمود.

او طی سه روز در نشست با مقامات گردشگری کشورهای هند، عمان، عراق، پاکستان، گرجستان، موریس، کویت، ازبکستان، افغانستان، آذربایجان، آلمان، گواتمالا، اندونزی، ایتالیا، ترکیه، مالزی و روسیه بر گسترش روابط دو جانبه اصرار کرد و انتقال تجربیات دو کشور در حوزه های مختلف گردشگری را خواهان شد.

شالبافیان در اهم محورهای مطرح شده ضمن دعوت مقامات به پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران به سایر موضوعات همچون استفاده از تجربیات مشترک، پشتیبانی از کسب و کارهای دو کشور و نیز ایجاد زمینه همکاریهای دو جانبه اصرار کرد.
معاون گردشگری همین طور در دیدارهای مذکور بر تاثیر روند مدیریت کشورها در برخورد با بحران همه گیری کرونا و نقش واکسیناسیون بر رونق باردیگر صنعت گردشگری اشاره نمود.
منبع: