ایرنا- مدیرکل امور مجلس و هماهنگی استانهای وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به ضرورت تسریع در روند اجرای طرحهای زیربنایی این بخش اظهار داشت: 10 هزار میلیاردریال برای طرح های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استانهای کشور اختصاص یافت.
نادر زینالی روز سه شنبه در آیین معارفه سرپرست جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری اشاره کرد: این مبلغ برای تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور اختصاص یافته است.
وی اضافه کرد: حفظ میراث فرهنگی، به کارگیری روش های نوین و خلاقانه در امتداد مرجعیت ادارات کل در استانها، تحول و دگرگونی شایسته برای جذب گردشگر، بهره مندی از مشارکت بخش خصوصی، تقویت بوم گردی ها، ارتقای خدمات هتل ها، هتل آپارتمان ها و سایر مراکز اقامتی مورد توجه وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار دارد.
زینالی تکیه بر ظرفیت های فرهنگی، تاریخی، سیاسی و اجتماعی در استانها بر طبق سیاست های کلان وزات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را ضروری اعلام و اشاره کرد: گسترش و افزایش همکاری دورن سازمانی برای خدمت رسانی بهینه به مردم در دستور کار قرار دارد.
وی تصریح کرد: سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری در آینده ای نزدیک، فرصت مناسبی برای جمع بندی طرح های مربوط به حوزه گردشگری در این استان است که باید از از آن بهره گیری مطلوب شود.
به گزارش عصر توریسم به نقل از خبرگزاری ایرنا، در این آیین علی جیلان بعنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات مهرداد جوادی مدیرکل سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در افزون بر سه سال قدردانی گردید.