عصر توریسم: سرپرست سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حلب، در مراسم ویژه ای که در حسینیه شهدای شهر «نبل» در  تقارن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز آزادسازی «نبل» و «الزهرا» برگزار شده بود، شرکت کرد.
به گزارش عصر توریسم به نقل از ایسنا، عبدالله رجبعلی نژاد در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار المیادین و الاخباریه سوریه، ضمن تبریک این دو روز مبارک، آمادگی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران را برای همکاری و مساعدت در مورد فعالیتهای تجاری و اقتصادی اعلام نمود.
رجبعلی نژاد، مقاومت مردم الزهرا و نبل را که سه سال و نیم در مقابل مسلحین ایستادگی کردند ستود و آنان را سمبل و اسوه مقاومت نامید.
وی تصریح کرد: موقعیت این دو شهر که در راه مواصلاتی با قلب اقتصادی محور مقاومت قرار دارد، پرارزش بوده و ان شاءالله با توانمندی جوانان مقاوم خود سبب شکوفایی اقتصادی می شود.
رجبعلی نژاد خاطرنشان کرد: استان حلب، بعنوان قطب اقتصادی محور مقاومت دارای شهرصنعتی شیخ نجار، بزرگترین شهر صنعتی کشور سوریه با ظرفیت های بالقوه بسیار تولیدی و صنعتی است. همینطور اماکن تاریخی و زیارتی مهمی نظیر قلعه تاریخی حلب و زیارتگاه های مهم مشهدالحسین و مشهد محسن دارد.
این دیپلمات ایرانی اضافه کرد: همینطور حلب از مقاصد زیارتی به حساب می آید و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حلب، آمادگی خویش را برای عرضه خدمات به زائرین اعلام نموده است.

منبع:

دسته‌ها: توریسم