به گزارش عصر توریسم خراسان رضوی مدیر عالی حرم مطهر رضوی از مهار آتشسوزی در رواق حضرت زهرا(س) و بازگشت شرایط به روال عادی اطلاع داد.

مصطفی فیضی ضمن اشاره به جزئیات این حادثه اظهار نمود: متاسفانه امشب یک مورد حادثه آتشسوزی در ورودی رواق حضرت زهرا(س) رخ داد که خوشبختانه در کمترین زمان حادثه کنترل و مدیریت شد.

وی اضافه کرد: با بروز این حادثه بلافاصله نیروهای اطفای حریق حرم مطهر وارد عمل شدند و آتش مهار و شرایط کنترل شد. در این حادثه هیچ صدمه ای متوجه زائرین گرامی نشده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی مدیر عالی حرم مطهر رضوی با تشکر از آتش نشانی و یگان امداد و نجات حرم مطهر خاطرنشان کرد: با عنایت به انجام اقدامات لازم و تأمین شرایط ایمنی خوشبختانه الان هیچگونه نگرانی برای حضور زائرین در صحن ها و رواق های مجاور وجود ندارد. شرایط صحن آزادی به روال عادی بازگشته و صحن آزادی هم به روی زائرین باز خواهد شد.

گزارش های اولیه حاکی می باشد یکی از خودرو های کفشوی حرم مطهر در محل خود پارک بوده که باطری این خودرو به علت نقص ایجاد شده، جرقه می زند. در فاصله اندکی از این خودرو هم چند بنر و مقداری مواد اشتعال زا مستقر بود که آن هم گرفتار حریق می شود و به تبع آن چند تخته فرش هم آتش می گیرد اما خوشبختانه در همان دقایق اولیه همه فرش های دیگر جمع آوری می شود و این حریق به صورت کامل مهار می شود.

دسته‌ها: توریسم