به گزارش عصر توریسم وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای همدردی با مردم شریف خوزستان، برنامه ها و همایش های «روز میراث فرهنگی و دفاع مقدس» در شهرهای آبادان، خرمشهر و دزفول را لغو نمود.
به گزارش خبرنگار میراث فرهنگی ایرنا، امروز سه شنبه – سوم خرداد ۱۴۰۱- هفتمین و آخرین روز هفته میراث فرهنگی است که به نام میراث فرهنگی و دفاع مقدس نام گذاری شده است، وزارت میراث فرهنگی به همین مناسبت برنامه هایی را در شهرهای آبادان خرمشهر و دزفول برنامه ریزی کرده بود، که با عنایت به حادثه ریزش ساختمان در شهر آبادان و جانباختن و مصدوم شدن شماری از هموطنان در این شهر این برنامه ها لغو شده است.
سید عزت الله ضرغامی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: امروز، روز میراث فرهنگی و دفاع مقدس است. برنامه ها و همایش هایی در آبادان، خرمشهر و دزفول داشتم. ضمن تسلیت حادثه تلخ آبادان و همدردی با مردم شریف، با تعطیلی استان خوزستان، این برنامه ها هم منتفی شد.
بخشی از ساختمان یازده طبقه متروپل آبادان روز دوشنبه ریزش کرد و طبق آخرین گزارش ها تابحال ۱۱ نفر در این حادثه ریزش ساختمان متروپل جان خویش را از دست دادند 32 نفر مصدوم شده اند.

منبع: