به گزارش عصر توریسم تاریخ برگزاری و مهلت ارسال مقالات به چهارمین همایش ملی ایران شناسی استان ها «تاریخ، فرهنگ و هنر استان کهگیلویه و بویراحمد» تمدید گردید.
به گزارش عصر توریسم به نقل از روابط عمومی بنیاد ایران شناسی، زمان برگزاری این همایش به دهم آبان ماه ۱۴۰۱ تغییر یافت. مهلت ارسال متن کامل مقالات (چکیده به همراه اصل مقالات) هم تا آخر روز ۳۰ مهرماه تمدید گردید.
مقالات برگزیده چهارمین همایش ملی ایران شناسی استان ها با عنوان «تاریخ، فرهنگ و هنر استان کهگیلویه و بویراحمد»، در کتاب مجموعه مقالات همایش چاپ شده و تمام مقالات در پایگاه های استنادی نمایه خواهند شد.
چهارمین همایش ملی ایران شناسی استان ها «تاریخ، فرهنگ و هنر استان کهگیلویه و بویراحمد» توسط بنیاد ایران شناسی با هدف طرحِ فرصت علمی برای پژوهشگران حوزه علوم انسانی در زمینه نقد مطالعات و تحقیقات پیرامونِ تمدن و فرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمد، شناسایی و معرفی جدید ترین یافته های پژوهشی در زمینه تمدن و فرهنگ استان و با همکاری شعبه استانی کهگیلویه و بویراحمد، ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار می گردد.
محورهای این همایش «باستان شناسی و تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد»، «فرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمد»، «جغرافیای استان کهگیلویه و بویراحمد» تعیین شده است.

منبع:

دسته‌ها: توریسم