به گزارش عصر توریسم، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان تهران از برگزاری ششمین پنجشنبه بازار صنایع دستی «صدبازار» با حضور ۱۵۰ هنرمند در باغ هنر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد اطلاع داد.
به گزارش عصر توریسم به نقل از خبرگزاری ایرنا از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، پروانه حیدری ضمن اشاره به برگزاری ششمین پنجشنبه بازار صنایع دستی (صدبازار)، عنوان کرد: در این نمایشگاه هنرمندان در بیشتر از ۳۰ رشته هنری مبادرت به تولید زنده و عرضه محصولات صنایع دستی می کنند.
معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران اظهار داشت: عرضه مستقیم، کیفیت و تنوع بالا محصولات و اصالت تولیدات از خصوصیت های این نمایشگاه است.
«ششمین صدبازار، «پنجشنبه بازار صنایع دستی» روز پنجشنبه ۱۰ شهریور از ساعت ۱۲ تا ۲۰ در باغ هنر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار می شود»
«پنجشنبه بازار صنایع دستی» (صدبازار) به صورت یک روزه و با حضور هنرمندانی از استانهای مختلف کشور در رشته های متنوع صنایع دستی مانند سفال و سرامیک، گلیم بافی، نمدمالی، تولیدات چرمی دست دوز، حصیربافی، البسه محلی و… امروز در محل اراضی عباس آباد تهران شروع به کار کرد.
این بازار صنایع دستی به صورت هفتگی، روزهای پنجشنبه با هدف توسعه اماکن فروش و عرضه، ترویج فرهنگ مصرف محصولات صنایع دستی ایرانی با حضور هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی کشور و با برنامه ریزی و نظارت معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی این وزارت خانه برگزار می شود.