عصر توریسم: خراسان رضوی رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از صدور و تحویل آنی برگه گذر موقت اربعین در سالن ورزشی ثامن الائمه مشهد آگاهی داد.

سرهنگ امید نودهی در گفت و گو با ایسنا درباب تاخیر در صدور برگه های گذر موقعت اربعین در خراسان رضوی اظهار داشت: یکی از اشکالات فعلی ما تاخیر در وصول گذرنامه ها و برگه های گذر اربعین در خراسان رضوی بود که متاسفانه باوجود این که گذرنامه ها و برگه های گذر موقت تحویل اداره پست مرکزی تهران شده بود مشکلاتی در ارسال مرسوله ها و مدارک به این استان وجود داشت.

وی افزود: طی پیگیری های فرمانده انتظامی خراسان رضوی در تهران، توانستیم از روز گذشته صدور، ارائه چاپ و تحویل برگه گذر موقت ویژه اربعین را در خراسان رضوی انجام دهیم که در سایر استانها به ندرت به انجام می رسد. این پروسه در سالن ورزشی ثامن الائمه، روبروی اداره گذرنامه خراسان رضوی به انجام می رسد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی درباب وضعیت زوار شهرستانی خراسان رضوی اشاره کرد: در شهرستان ها با هماهنگی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نسبت به تمدید گذرنامه اقدام خواهد شد، اما برگه گذر موقت اربعین فقط در مشهد بصورت آنی صادر خواهد شد. امکان واگذاری پروسه صدور برگه گذر موقت اربعین به شهرستان ها وجود ندارد. زائرانی که در شهرستان ها حضور دارند باید برای صدور برگه گذر موقت اربعین به مشهد مراجعه کنند.

نودهی اشاره کرد: زوار باید در وهله نخست درخواست صدور برگه گذر موقت اربعین را در مراکز پلیس +۱۰ انجام داده و سپس برای صدور، چاپ و تحویل آنی برگه گذر موقت اربعین به سالن ورزشی ثامن الائمه، روبروی اداره گذرنامه خراسان رضوی در مشهد مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: اداره گذرنامه استان و سالن ورزشی ثامن الائمه برای صدور برگه های گذر موقت اربعین در روز جمعه، ۱۸ شهریور از ساعت ۸ بامداد نیز فعالیت خواهد داشت.

نودهی اظهار داشت: از روز گذشته نیز بیش از ۵۰۰۰ برگه موقت ویژه اربعین در مشهد چاپ شد و تحویل زوار اربعین شده است. تا حالا نیز ۴۴ هزار گذرنامه تاریخ گذشته و فاقد اعتبار و اعتبار کمتر از ۶ ماه در استان تمدید و تحویل زوار شده است.

منبع:

دسته‌ها: توریسم