به گزارش عصر توریسم، سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خطاب به وزیر میراث فرهنگی اظهار داشت: آقای وزیر شما باید پرچمدار امر به معروف و نهی از منکر باشید منتها اگر نمی خواهید امر به معروف و نهی از منکر را ببینید ذهن خودرا تغییر داده و خودرا چهره انقلابی معرفی نکنید.
به گزارش عصر توریسم به نقل از ایسنا، حسن نوروزی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: با وجود تلاش دشمن برای اختلاف افکنی بین مردم، ملت ایران یکپارچگی خودرا ثابت کرد که برگزاری نشست های وحدتی بین علمای شیعه و سنی در گیلان، گنبد و کردستان و همه جای ایران بیان کننده عشق آنها به وحدت اسلامی است.
وی همین طور با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا خصوصاً شهدای مظلوم نیروهای انتظامی و بسیجی اظهار داشت: آنها جان خودرا فدای امنیت کشور کردند و با خون پاک خود توانستند رگه ها و شائبه های تفرقه را از چهره ایران اسلامی بزدایند.
نوروزی همین طور درباره ی سایت وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، اظهار داشت: نام پایگاه خبری میراث آریا به پایگاه خبری ایران اسلامی تغییر کند چون این نام ما را به یاد آریامهر می اندازد.
وی به اظهارات وزیر میراث در خصوص این که «مردم اگر نخوان امر به معروف بشن باید کیو ببینن؟» اشاره و اظهار داشت: آقای وزیر شما یکی از شخصیت های برجسته هستید؛ باید بدانید که اصل ۸ قانون اساسی درباره ی امر به معروف و نهی از منکر است پس شما باید پرچمدار امر به معروف و نهی از منکر باشید؛ منتها اگر نمی خواهید امر به معروف و نهی از منکر را ببینید ذهن خودرا تغییر داده و خودرا چهره انقلابی معرفی نکنید.
نوروزی در آخر تذکری به وزیر آموزش وپرورش بر لزوم رسمی شدن معلمان غیرانتفاعی ایثارگر اصرار کرد.