عصر توریسم: عصر توریسم: رییس سازمان حج و زیارت ایران در دیدار با وزیر حمل و نقل سوریه درباب تسهیل روند ورود زوار ایرانی به سوریه رایزنی کرد.
به گزارش عصر توریسم به نقل از ایسنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق اعلام نمود که سید صادق حسینی، رییس سازمان حج و زیارت ایران با مهندس « زهیر خزیم »، وزیر حمل و نقل سوریه دیدار و رایزنی کرد.
در این دیدار که در دمشق انجام شد دو طرف درباب روند تردد بهتر و ارزان تر زوار ایرانی بوسیله شرکت های هواپیمایی و دادن تسهیلات بیشتر دراین زمینه رایزنی کردند.
همین طور خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) اعلام نمود که رییس سازمان حج و زیارت ایران و هیات همراه در دیدار با وزیر حمل و نقل سوریه راه های توسعه روابط همکاری و هماهنگی بین دو کشور دوست در حوزه جابجایی زائران و تسهیل ورود آنان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
دو طرف در جریان این دیدار بر لزوم غلبه بر مشکلات و ساده سازی روش های حرکت گروههای گردشگری دینی و بازدیدکنندگان که بوسیله خطوط هوایی در هر دو کشور وارد می شوند، تاکید نمودند.
دو طرف همین طور بر لزوم برداشتن گام هایی که به صنعت گردشگری مذهبی کمک می نماید و تسهیلات ارائه شده بوسیله وسایل حمل و نقل خصوصاً هوایی وتلاش برای کاهش هزینه های خطوط حمل و نقل و در نتیجه کمک به افزایش تعداد ورود بوسیله شرکت های حمل و نقل مختلف است، تاکید نمودند.

منبع: