عصر توریسم: عصر توریسم: لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از بازدید بیش 2 میلیون و 305 هزار نفر از جاذبه های گردشگری استان آگاهی داد.
عطا حسن پور اظهار داشت: از شروع امسال تا حالا ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار نفر از جاذبه های تاریخی و طبیعی لرستان دیدن کرده اند که قلعه فلک الافلاک خرم آباد با آمار ۱۸۵ هزار و ۴۷۹ نفر بیشترین بازدیدکننده ها را داشته است.
وی افزود: از ۲۸ اسفندماه سال ۱۴۰۰ تا ۳۱ شهریورماه امسال در مجموع بیش از ۶۲۴ هزار نفر از اماکن تاریخی و موزه های لرستان بازدید داشته که بیشترین بازدید مربوط به شهر خرم آباد و قلعه تاریخی، فرهنگی فلک الافللاک بوده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اعلان اینکه در طول این مدت همین طور بیش از یک میلیون و ۲۳۵ هزار نفر از جاذبه های طبیعی لرستان بازدید داشته اند، اظهار داشت: بیشترین آمار بازدید در جاذبه های طبیعی نیز از آبشار بیشه خرم آباد بوده است.
حسن پور بیان کرد: در ۶ ماهه نخست امسال ۱۷۷ هزار نفر از اماکن مذهبی، ۲۶۳ هزار و ۷۰۰ نفر از جاذبه های دست ساز و ۳ هزار و ۶۴۰ نفر از مناطق تفریحی لرستان بازدید کرده اند.
وی به وجود بیش از۶۰ آبشار دائمی و فصلی، اماکن تاریخی، چشمه ها و سراب ها، پل های تاریخی، غارها و تالاب ها در کنار آب و هوای چهار فصل لرستان اشاره نمود و افزود: تلاش می نماییم بمنظور رفاه گردشگران زیرساخت های لازم را در کنار جاذبه های استان فراهم نماییم تا شاهد ماندگاری بیشتر مسافر در این دیار زیبا و خوش آب و هوا باشیم.