به گزارش عصر توریسم، رئیس سازمان حج و زیارت در آستانه آغاز حج تمتع با وزیر حج عربستان دیدار نمود و طرفین بر ضرورت عرضه خدمات مطلوب به زائرین تاکید نمودند. علاوه بر این، وزیر حج عربستان از نظم زائرین ایرانی در حج سخن گفت.
به گزارش عصر توریسم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت، سیدعباس حسینی ـ رئیس سازمان حج و زیارت ـ در دیدار با «توفیق بن فوزان الربیعه» ـ وزیر حج و عمره عربستان سعودی ـ، در آستانه ایام تشریق و ورود زائرین، بر خدمت رسانی مطلوب به زائرین تصریح کرد.
رئیس سازمان حج و زیارت همینطور خدمات صورت گرفته از جانب وزارت حج و عمره عربستان، شامل صدور روادید الکترونیکی، خدمات فرودگاهی، استقبال از زائرین و سایر موارد را مطلوب دانست.
وزیر حج و عمره عربستان هم حضور همه زائرین ایرانی به عربستان را خوش آمد گفت و بر ضرورت ارائه تسهیلات مطلوب به زائرین تصریح کرد.
وی همینطور نظم و انضباط سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران و زائرین ایرانی را مورد توجه قرار داد.
حج تمتع با انتقال زائرین از مکه به منا از دوشنبه پنجم تیرماه برابر با هشتم ذی الحجه به تقویم عربستان شروع شد و تا دهم تیرماه ادامه می یابد. ایران سال جاری حدود ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر در حج دارد، درحالی که عربستان پیشبینی کرده جمعیت زائرین حج سال جاری به دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برسد.

دسته‌ها: توریسم