به گزارش عصر توریسم، خراسان رضوی جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود بیشتر از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر زائر به استان و مشهد اطلاع داد.

حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد در جلسه قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائرین خراسان رضوی اظهار نمود: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ششم فروردین ۱۴۰۳ مجموعا ۶ میلیون و ۸۷۹ هزار و ۸۸ نفر به استان خراسان رضوی و مشهد سفر کرده اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی افزود: بیشترین زائرین با ۵ میلیون و ۷۳۸ هزار و ۲۱۱ نفر از راه وسایل حمل و نقل شخصی وارد این استان شده اند. هم چنین ۵۲۹ هزار و ۸۶ نفر با وسایل حمل و نقل عمومی جاده ای، ۳۴۹ هزار و ۹۱۹ نفر از راه راه آهن و ۲۱۶ هزار و ۸۷۲ نفر از راه فرودگاه در این ایام به استان و مشهد الرضا (ع) وارد شده اند.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی خطاب به مسافرانی که قصد سفر به مشهد دارند، سفارش کرد: زائرین عزیز پیش از این که به سمت مشهد عزیمت کنند، محل اقامت خویش را رزرو کنند، در همین راستا تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد برای هدایت، راهنمایی و دریافت شکایت زائرین و مسافران پیشبینی شده است.

منبع:

دسته‌ها: توریسم