اقامت در مشهد به سبب وجود امام رضا (ع) و اماکن گردشگری وجذاب از اهمیت فراوانی در نزد مسافران برخوردارست و همین موضوع بر اهمیت و ارزش انتخاب محل اقامت به لحاظ موقعیت مکانی و هزینه ها را بیشتر می کند.
تا اسم مشهد به گوشمان می رسد به یاد بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) می افتیم که وجود آدمی را سرشار از آرامش می کند. البته مشهد جاذبه های گردشگری بسیار زیادی نیز دارد که سفر به این شهر را به یاد ماندنی تر خواهدنمود.
هرساله بیش از ۲۷ میلیون مسافر از داخل کشور و ۲ میلیون مسافر از خارج کشور به این شهر زیارت می کنند. اگر قصد سفر با خرید تور مشهد هوایی و با قطار را دارید در ادامه ما شما را با بهترین انتخاب ها برای اقامت مجلل در آن آشنا خواهیم کرد.
مشهد شهر زیارتی می باشد و در همه ی فصول مسافران زیادی به این شهر می آیند، بدین سبب هتل های زیادی نیز در این شهر وجود دارد که شما با هر بودجه ای می توانید آنها را رزرو کنید. از هتل های لوکس ۵ ستاره گرفته تا هتل آپارتمان های معمولی و ارزان. اما بهتر است اگر قصد سفر در مشهد در مناسبت های مذهبی را دارید از چند ماه قبل تور مشهد خودرا رزرو کنید. در ادامه ما شما را با برخی از هتل های لوکس مشهد آشنا خواهیم کرد تا انتخاب را برای شما آسان تر سازیم.
تور مشهد هتل مجلل درویشی یکی از نام آشنا ترین هتل های ۵ ستاره مشهد هتل مجلل درویشی می باشد که به سبب نزدیکی به حرم مطهر رضوی (ده دقیقه پیاده روی) و همین طور معماری منحصر به فردش به سبک ۸ ملیت جهان زبان زد است. هتل درویشی مانند یک شهر کوچک می باشد که تمام امکانات خوب را داراست. این هتل در ۲۳ طبقه و ۲۲۳ اتاق بنا شده است. وجود سه رستوران مراکشی، آتریوم و روف گاردن، فست فود فیروزه، سه کافی شاپ، چایخانه سنتی و سالن صبحانه خوری، مجموعه آبی بسیار مجهز (سوناخشک، سونا بخار، جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، خدمات اسپا و ماساژ)، فروشگاه های لوکس، سرویس رفت و برگشت رایگان از فرودگاه و راه آهن به هتل و… از امکاناتی است که اقامت در این هتل را جذاب تر می کند.

تور مشهد هتل بین المللی قصر این هتل در ۱۲ طبقه و ۲۲۰ واحد، در سال ۱۳۵۶ در خیابان امام رضا مشهد افتتاح گردیده و در سال ۱۳۹۴ بعنوان واحد نمونه معرفی شده است. از امکانات این هتل می توان به: مینی بار، سرویس بهداشتی فرنگی، آسانسور، صندوق امانات، تهویه مطبوع، خشکشویی، خدمات پزشکی، کافی نت، فضای بازی کودکان، گیم نت، تالار پذیرایی، سالن کنفرانس، آرایشگاه بانوان، سونا، جکوزی، اسپا، سالن بیلیارد، کافی شاپ، رستوران، آژانس مسافرتی و… اشاره نمود.
هتل پارس مشهد هتل پارس مشهد در سال ۱۳۸۲ در بلوار وکیل آباد مشهد در ۵ طبقه و ۲۲۸ اتاق بنا شده است. این هتل دسترسی راحتی به ییلاقات و اماکن گردشگری شهر مشهد دارد و به دور از هیاهوی خیابان های اطراف حرم قرار دارد. از امکانات این هتل می توان به: تلفن دراتاق، تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت رایگان، آسانسور، خشکشویی، سالن همایش، تالار پذیرایی، سالن آمفی تئاتر، تاکسی سرویس، کافی نت، آرایشگاه آقایان، سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، اسپا، سالن بیلیارد، زمین تنیس، دارت، قایق سواری در دریاچه مصنوعی، فروشگاه، کافی شاپ و رستوران اشاره نمود.

تور مشهد هتل هما ۱ هتل هما مشهد یا هتل هایت سابق یکی از قدیمی ترین هتل های ۵ ستاره مشهد می باشد که در مرکز شهر واقع گشته و دسترسی بسیار راحتی به مترو و دیگر وسایل حمل و نقل عمومی دارد. فضای باز و بسیار یزرگ هتل هما ۱ یک فضای تابستانی جذابی را برای مسافران پدید آورده است. از خدمات داخل اتاق ها می توان به: وای فای رایگان، درب کارتی، چای ساز، مینی بار، حمام مجهز به وان، سشوار، میزآرایش، تلویزیون، ماهواره، یخچال و… و خدمات عمومی هتل شامل پارکینگ بزرگ هتل و تاکسی سرویس ۲۴ ساعته، سونا، جکوزی، زمین تنیس، پیست دوچرخه، باشگاه ایروبیک، مرکز خرید های برند، رستوران، کافی شاپ می باشد.
تور مشهد هتل بین المللی قصرطلایی این هتل در سال ۱۳۸۹ به دست پدر هتلداری ایران مرحوم محمود سزاوار در ۲۰ طبقه و ۳۵۸ اتاق افتتاح گردیده است. اتاق های متنوع این هتل سبب شده است تا نظر مسافران با هر سلیقه ای را به جود جلب نماید. اتاق دبل پانوراما با چشم انداز حرم، سوییت های سنیور برای ایجاد حس خوب بودن در خانه، سوییت های پرنسس مخصوص زوج های جوان و سوییت پرزیدنت با فضایی به متراژ ۹۵ متر مربع و دارای ۲ اتاق خواب، آشپزخانه، دفتر کار، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سالن نشیمن و پذیرایی و تمام امکانات یک خانه لوکس از اتاق های این هتل لوکس می باشند. همین طور این هتل دارای سالن آمفی تئاتر، سالن جلسه، سالن کنفرانس، رستوران ایرانی و فرنگی و امکانات منحصر به فرد دیگری نیز است.
م. خ

دسته‌ها: توریسم