عصر توریسم: دولت کویت اعلام نمود فقط شهروندانی که در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده اند می توانند به خارج از کشور سفر کنند.
به گزارش عصر توریسم به نقل از ایسنا و به نقل از نشنال، دولت کویت در روز سه شنبه اعلام نمود از یکم اوت سفر به خارج از کشور فقط برای آن گروه از شهروندانی که در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده اند مجاز خواهد بود.
در بیانیه دولت نوشته شده است این مقررات جدید کودکان زیر ۱۶ سال، کسانی که برمبنای گواهی صادرشده از طرف وزارت بهداشت نمی توانند واکسن کرونا را دریافت نمایند و زنان حامله را شامل نمی گردد.
روز سه شنبه همین طور اعلام گردید تمام کسانی که به کویت سفر می کنند باید نتیجه منفی آزمایش کرونا را قبل از سفر با هواپیما تهیه کنند و هیچ نشانه ای از مبتلاشدن نیز نداشته باشند.
تمام کسانی که وارد کویت می شوند باید به مدت هفت روز در خانه قرنطینه شوند مگر اینکه نتیجه آزمایش کرونای آنها قبل از ورود به کویت منفی باشد.
دولت کویت روز دوشنبه تعدادی از مقررات مربوط به ویروس کرونا را کم کرد و فعالیت ها را به جز گردهمایی هایی همچون کنفرانس ها، جشن عروسی و رویدادهای اجتماعی از سر گرفت.
کویت همین طور از شروع مجدد پروازهای مستقیم به مالدیو و مراکش از یکم اوت آگاهی داد.
این کشور در ششم جولای بیشترین آمار مبتلایان جدید کرونا را با ۱، ۹۹۳ مورد به ثبت رساند، اما در هفته های اخیر شمار مبتلایان سیر نزولی داشته است.
روز سه شنبه وزارت بهداست این کشور شمار مبتلایان جدید را ۹۳۳ مورد و مرگ بر اثر مبتلاشدن به ویروس کرونا را پنج مورد اعلام نمود.

منبع:

دسته‌ها: توریسم