عصر توریسم: مقام های عربستان سعودی اعلام نموده اند کسانی که واکسن چینی سینوفارم را برای مقابله با ویروس کرونا دریافت کرده اند نمی توانند به عمره امسال بروند.
به گزارش عصر توریسم به نقل از دیلی استار، در جلسه ای که میان مسئولان وزارت امور مذهبی بنگلادش، انجمن آژانس های حج این کشور و همین طور سفیر عربستان سعودی در بنگلادش برگزار شد، مسئولان بنگلادشی خواهان همکاری طرف عربستانی برای دریافت مجوز حضور در عمره امسال برای زائرانی شدند که واکسن چینی سینوفارم را دریافت کرده اند و درخواست نمودند عربستانی ها هرچه سریعتر تصمیمی خوشایند در این زمینه اتخاذ کنند.
عربستان قبل تر اعلام نموده بود زائرانی که از خارج این کشور برای ثبت نامِ عمره اقدام می کنند باید گواهی واکسیناسیون کرونا فایزر/بیون تک، آکسفورد/ آسترازنکا، مدرنا و جانسون و جانسون را که مورد تایید این کشور است عرضه کنند و هرکس خواهان حضور در عمره امسال است باید یکی از این چهار واکسن را دریافت کند.
مسئولان حج بنگلادش در دیدار با سفیر عربستان در این کشور همین طور خواهان کاهش هزینه های سفر هوایی برای حضور در حج عمره شدند.
عربستان که بعد از همه گیری کرونا، مراسم عمره را به مدت یک سال متوقف کرد، سال قبل با تعداد کمی از زوار خارجی این مراسم را اجرا کرد اما امسال با تدابیر سختگیرانه تری به جمعیت بیشتری اجازه ورود خواهد داد.

منبع:

دسته‌ها: توریسم