مدیر شهرک غزالی از ممنوعیت بازدید گردشگران از این شهرک سینمایی در وضعیت کرونا آگاهی داد.
مهدی میرچی ـ مدیر شهرک سینمایی غزالی ـ با بیان این که هم اکنون درهای شهرک غزالی به روی بازدیدکنندگان بسته است، دراین زمینه به ایسنا توضیح داد: به خاطر شرایط کرونا تنها پروژه های تلویزیونی و سینمایی در این شهرک مشغول فعالیت هستند.
میرچی اضافه کرد: تعداد افرادی که در پروژه ها مشغول فعالیت هستند، زیاد است و برای صیانت از پروژه هایی که در شهرک غزالی ساخته می شوند، فعلا بازدید گردشگری نداریم؛ برای اینکه اگر یکی از بازدیدکنندگان ناقل باشد به پروژه ها لطمه وارد می شود.
او اشاره کرد: با وجود این که به پروژه های فرهنگی مان خسارت وارد شده است، اما برای صیانت از جان افرادی که مشغول فیلمبرداری هستند فعلا بازدید نداریم.
مدیر شهرک غزالی با اعلان اینکه تا آن زمان که همه مردم واکسینه شوند و شرایط بهبود پیدا کند این محدودیت پابرجا می باشد، عنوان کرد: هم اکنون بالای ۱۱ پروژه در شهرک غزالی درحال تصویربرداری هستند.
بگفته وی سریال های «نائله»، «جیران»، «خاتون»، «جشن سربرون»، «شبکه مخفی زنان»، «پریزاد»، «خواب و خانه»، «فرزندان ایران»، «شبکه کوچک»، «مهمانی عالیجناب»، استودیوی فعال شبکه مستند، «مستان سلامت می کنند» و سینمایی «خط نجات» در شهرک سینمایی غزالی درحال ساخت هستند.
شهرک سینمایی غزالی

دسته‌ها: توریسم